خبرهای داغ:
مستند تلویزیونی سردار شهید عبدالله اسکندری در طراز ملی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

جلسه هم‌اندیشی ساخت و تولید مستند تلویزیونی سردار شهید عبدالله اسکندری با حضور خانواده شهید،کارگردان این مستند و مسئولان مربوطه در اداره کل بنیاد شهید استان فارس برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید فارس با بیان اینکه شهدا انسان‌های برگزیده خدا هستند، اظهار داشت: در راستای ترویج آثار سردار شهید عبدالله اسکندری فعالیت‌هایی صورت گرفته که فراخوان ملی جهت جمع‌آوری آثار، تولید آثار چندرسانه‌ای و تولید کتابی که در حال چاپ است، ازجمله این تلاش‌ها است.

سیدعلی محمدی افزود: از این شهید بزرگوار 180 عکس، ۱۵۲ سند و ۳۱۷ یادداشت موجود است که منبع خوبی جهت بهره‌برداری در مستندسازی است.

مدیر پژوهش رسانه ملی در فارس ترویج آثار شهدا را دِینی بر گردن خود دانست و گفت: صداوسیما در نظر دارد مستندی با آیتم تک‌قسمتی از سردار شهید عبدالله اسکندری تهیه کند که  پژوهش این مستند تا مهرماه به اتمام خواهد رسید.

در ادامه این جلسه روزی‌طلب تهیه‌کننده مستند تلویزیونی سردار شهید عبدالله اسکندری نیز گفت: مستند شهید اسکندری کاری فاخر در طراز ملی است که در مدت‌زمان ۷۵ دقیقه تهیه خواهد شد و قالب این کار بازسازی است.

لازم به ذکر است پسر، فرزند و برادران شهید اسکندری نیز از میهمانان ویژه این جلسه بودند که در ادامه خاطراتی را برای حاضران بیان کردند.

به گزارش فارس، سردار شهید عبدالله اسکندری مدیرکل سابق بنیاد شهید استان فارس، یکی از شهدای حرم است که در سوم خردادماه سال 93 در حلب سوریه به دست نیروهای تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها