خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس:

روحیه شهادت در بین جوانان ایران به یک فرهنگ تبدیل شده است

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: نحوه شهادت شهید والامقام محسن حججی و تکریم نام و یاد او توسط جوانان مومن و انقلابی ایران نشان می‌دهد روحیه شهادت و ایثارگری در بین نسل جوان ایران اسلامی به یک فرهنگ تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۶۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

سردار ابوالفضل گزنی در آیین معارفه فرمانده سپاه لامرد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌کنند موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مردم‌سالاری دینی و حضور مقتدرانه در منطقه را متوقف کنند، اظهار: اتحاد و یکپارچگی ملت ایران و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نقشه‌های استکبار جهانی را ناکام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از اشتباهات راهبردی آمریکا در منطقه حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری‌ است، گفت: انسجام ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی بیشتر شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه شهادت‌طلبی و ایثارگری مدافعان حرم عامل اصلی شکست های استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: نحوه شهادت شهید والامقام محسن حججی و تکریم نام و یاد او توسط جوانان مومن و انقلابی ایران نشان می‌دهد روحیه شهادت و ایثارگری در بین نسل جوان ایران اسلامی به یک فرهنگ تبدیل شده است.

سردار گزنی خاطرنشان کرد: ارتقاء معنویت و تقویت آمادگی نیروهای بسیجی برای مقابله با تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی از وظایف مهم فرمانده سپاه شهرستان است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار عبدالله آزاد تجلیل و سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان لامرد معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار