فرمانده دوران دفاع مقدس گفت :راز ماندگاري انقلاب بر سه اصل رهبري، ولايتمداري مردم و پايداري ملت ايران استوار است.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۴۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمد تقی قاسمی"؛ از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در یادواره آبروی محله گرامیداشت شهید علی خانزادی و شهدای محله مسجد ابوالفضل (ع) ایوان گفت:دوران زندگی این شهید بزرگوار به چند دسته تقسیم می شود یک قسمت آن مربوط به قبل از انقلاب است که وی حضور در روستا ها سعی در شناساندن نهضت امام خمینی و تشریح ان برای  اهالی ساکن در روستا ها نمود.

قاسمی اظهار کرد:شهید خانزادی در بیداری مردم نقش  زیادی را ایفا نمود و با تلاش خود در زمینه تثبت نظام از هیچ کوششی دریغ نکرد.

 وی افزود : متاسفانه در زمینه شناخت شهدا و سیره آنان کوتاهی صورت گرفته است ،چرا  که باید از همه ظرفیت ها در راستای شناساندن و معرفی شهدا بهره گیری شود،مراکز دانشگاهی ما تا چه اندازه توانسته اند سیره شهدا را معرفی کنند پس لازم و ضروری است که دلاورمردی های این شهدا در دوران دفاع مقدس به نسل جدید معرفی شود چرا که ما در مقابل شهدا باید پاسخگو باشیم.

قاسمی ادامه داد:عوامل راز ماندگاری انقلاب  اسلامی از آغاز نهضت  نه حزب سیاسی بوده است و نه جریانات سیاسی در آن دخالت داشته اند بلکه یکی از عوامل ماندگاری انقلاب  مکتبی بودن و اسلامی بودن آن است که در ان محور و مبنا ومکتب رهایی بخش اسلام است که سرداری خانزادی و امثال وی نتیجه پرورش این مکتب بودند.

وی گفت :یکی دیگراز رازهای ماندگار بودن انقلاب اسلامی ولایت و رهبری است ،بحمدالله کشور از رهبری برخوردار است که آگاه و مقتدر است جاهایی که همگان دچار لغزش می شوند رهبر با اقتدار تصمیم گیری می کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد:حضور مردم در صحنه یکی دیگر از عوامل ماندگاری است که عقبه استراتژیک نظام جمهوری اسلامی بودند و هستند که در دل این مردم با پشت پا زدن به دنیا به مبارزه با دشمن می طلبند.

وی در پایان گفت :امروز یکی از گرفتاری هایی موجود  که دامنگیر کشور ما است و رهبر معظم انقلاب سالها از آن سخن می گوید  مشکلات مربوط به اقتصاد و معیشت  است که دامنگیر جامعه شده است ،اقتصاد مقاومتی با داشتن روحیه شدا رقم می خورد نه با برگزاری همایش ها و سمینارها که میلیاردها تومان برای آن هزینه می گردد،امروزمدیران ما با ساده زیستی انقلاب را پیش ببرند نه حقوق های نجومی که کشور را با مشکل مواجه کردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات