مسؤول سازمان بسيج سازندگي سپاه ثارالله كرمان خبرداد

ارائه خدمات درمانی به مردم محروم رودبار جنوب توسط گروه‌های جهادی

مسؤول سازمان بسيج سازندگي سپاه ثارالله استان كرمان گفت: طی ماه گذشته گروه‌های جهادی از تهران به ارائه خدمات درمانی در مناطق رودبار جنوب، زهکلوت و روستاهای منطقه پرداختند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۲۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الله پاداش  در کرمان در تشریح جزئیات خدمات درمانی گروه‌های جهادی در شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: گروه جهادی بیمارستان بقیه‌الله (عج) تهران با همکاری بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و سازمان بیسج سازندگی این شهرستان در این طرح شرکت کردند.

وی در ادامه با اشاره به مناطق زیر پوشش خدامات این گروه‌های جهادی افزود: مردم مناطقی چون رودبار جنوب، زهکلوت و روستاهای اطراف آن از خدمات این گروه‌های جهادی بهره‌مند شدند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به مدت زمان حضور گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی در این مناطق خاطرنشان کرد: طی هفت روز پایانی مرداد ماه این گروه‌ها در مناطق مذکور حضور داشتند و به ارائه خدمات درمانی پرداختند.  

پاداش در ادامه به تعداد افراد حاضر در این گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: طی این مدت ١٢٣ پزشک، دندان‌پزشک، جراح و ... به ارائه خدمات درمانی به مردم محروم این مناطق پرداختند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان خدامت درمانی ارائه شده از سوی این گروه‌های جهادی را اینگونه برشمرد و تصریح کرد: طی این مدت خدمات چشم‌پزشکی به یک‌هزار نفر، سونوگرافی برای ٤٨٠ نفر و عمل جراحی روی ١٣٥ نفر انجام شد و خدمات دندان‌پزشکیهم  به صورت رایگان برای 3 هزار نفر انجام گرفت.

پاداش به دیگر خدمات ارائه شده  به مناطق محروم رودبار جنوب، زهکلوت و روستاهای اطراف آن اشاره و اضافه کرد: طی این مدت توزیع آرد برای ١٢٠ نفر به رایگان صورت گرفت.

وی در ادامه به خدمات فرهنگی صورت گرفته در این مناطق اشاره کرد و گفت: در این مناطق جشن تکلیف به مدت پنج شب برگزار و تعداد ٦٠٠ بسته  فرهنگی بین دانش‌آموزان حاضر در این جشن توزیع شد و ٥٠٠ دانش‌آموز این مناطق بسته‌های بهداشتی، فرهنگی و مذهبی دریافت کردند.

 

ارسال نظرات