دهقانی تصریح کرد:همانطور که شهدا درجنگ هشت ساله ودفاع مقدس شاخص بودند، امروزه مادران شهدا اسوه والگو درزمینه‌های اقتصاد مقاومتی وتحقق شعارسال مقام معظم رهبری (مدظله) پیشرو هستند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۱۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، "حاج سکینه پورحیدری" مادر شهید "محمد جواد محمدی" اولین شهید روستای ترک آباد اردکان است که با چند کار اقتصاد مقاومتی از جمله ایجاد یک دار قالی، تولید محصولات کشاورزی و دامی، زمینه ایجاد اشتغال را برای تعدادی از خواهران بسیجی ایجاد کرده است.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد دراین زمینه اظهار کرد:مادر شهید محمد جواد محمدی در تاریخ ۲۱/۲/۶۰ فرزندش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بعد از گذشت چند سال از شهادت فرزندش، همسرش را هم از دست می‌دهد.
وی افزود: این مادر شهید ابتدا برای گذراندن امور زندگی خود اقدام به خرید یک دار قالی می‌کند و زمینه اشتغال ۳ نفر از زنان سرپرست خانوار این روستا را ایجاد می‌کند.
جواد دهقانی در ادامه بیان داشت:همچنین این مادر شهید با استفاده از زمین کشاورزی و روحیه بسیجی که دارد در بحث کشاورزی هم برای تعدادی از اهالی این روستا ایجاد شغل کرده است و با تولید محصولات سیفی وغیروو به فروش رساندن محصولات برای خود و این روستاییان کسب درآمد می‌کند، این مادربا پرورش تعدادی مرغ و خروس وگوسفند کسب درآمد می‌کند و خیلی هم از این کار‌ها راضی و خشنود است.
دهقانی درپایان گفت: همانطور که شهدا درجنگ هشت ساله ودفاع مقدس شاخص بودند، امروزه مادران شهدا اسوه والگو درزمینه‌های اقتصاد مقاومتی وتحقق شعارسال مقام معظم رهبری (مدظله) پیشرو هستند.
ارسال نظرات