فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انسان برای انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن باید پشت سر مقام منیع ولایت حرکت کند و در صورت کندی یا تندی در سرعت خود، به مقصد نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۱۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز سه شنبه در اولین یادواره شهدای کارمند استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های اساسی انقلابی بودن، اطاعت از مقام منیع ولایت است که شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، روش و جهت آن را به ما آموخته اند.
وی بیان کرد: انقلابی بودن، نیاز به انسان‌های با بصیرت دارد که راه شناسی، هدف شناسی و دشمن شناسی از ویژگی‌های فرد بصیر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه بصیرت ما را بر سر خط انقلاب حفظ خواهد کرد، افزود: حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی از دیگر نیاز‌های اساسی برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
وی گفت: ایستادگی برای دفاع از هنجار‌ها و ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب از دیگر مواردی است که برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن به آن‌ها توجه لازم را داشت.
وی اهل معنویت بودن را از دیگر ویژگی‌های انسان‌های انقلابی دانست و ادامه داد: نیرو‌های انقلابی خط و دیدگاه روشنی دارند و اهل تعارف، زود و بند‌های سیاسی و رودربایستی نیستند و دیدگاه‌های خود را صریح، قاطع و انقلابی بیان می‌کنند.
وی خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های انسان‌های انقلابی برشمرد و گفت: شان مسئولان در خدمت به مردم تعریف شده است و امام علی (ع) نیز همه کارگزاران نظام اسلامی را خادم مردم می‌دانسته اند.
وی یادآور شد: هر کس انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند همه مردم نسبت به او تجلیل و تکریم خواهند کرد.
استان کرمان حدود هفت هزار شهید دارد که از این تعداد ۱۴۷ نفر شهدای کارمند بوده اند.
در این آئین از تمبر یادبود شهدای کارمند نیز رونمایی ش
 
ارسال نظرات