راد در گفتگو با بسیج ؛

ارائه ۵۵۵ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان

۵۵۴ هزار و ۸۷۸ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای به متقاضیان استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۷۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی وارائه 555 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در استان حرفه‌ای امکان بهره‌برداری بهینه از منابع انسانی را فراهم و توانایی لازم برای ورود افراد به بازار کار و اشتغال پایدار را ایجاد می‌کند گفت: این آموزش‌ها به ۳ هزار و ۷۹۴ نفر ارائه شده است.
راد با بیان اینکه پارسال ۲ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به متقاضیان ارائه شدافزود: در سال ۹۵ تعداد ۱۶ هزار نفر در آزمون‌های مهارتی شرکت کردند که ۸ هزار و ۲۰۰ نفر از آنان در این آزمون‌ها پذیرفته شدند.
وی گفت: در چهار ماهه سال ۹۶ تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ نفردر آزمون‌های مهارتی شرکت کردند که ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از آن‌ها موفق به کسب نمره قبولی شدند.
راد با بیان اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ نفر در آموزشگاه‌های آزاد استان آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را فراگرفته اند اضافه کرد: برای ۲ هزار و ۱۰ نفر کارت مهارت صادر شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه ۸۶ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای در استان فعالیت می‌کنند افزود: این آموزشگاه‌ها ۵۰ درصد کل تعهدات را بر عهده دارند که با کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها در این زمینه قرارداد بسته اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار