بر اساس فرامین رهبری و کمک به مردم در مناطق محروم به همت بسیج سازندگی سپاه خوی یک باب خانه عالم در روستای یارپاقلوی این شهرستان احداث شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۰۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ویژه عشایری شهدای الند سپاه خوی با این اعلام که برای ساخت این خانه عالم اعتبار هزینه شده که از اعتبار طرح های بسیج سازندگی است  و مابقی از اعتبارات شهرستانی، افزود: مهمترین هدف ما در این طرح پيوند مردم مناطق محروم با نظام، کسب رضايت پروردگار و اثبات كارآمدي نظام است.

ستوانیکم پاسدار وحید بنیادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی خاطر نشان کرد: طرح های ما با نام این مدافع حرم که خود بسیجی و سابقه حضور در اردوهای جهادی را در کارنامه درخشان خود دارد آغاز می شود چرا که وی  در اوج جوانی ره 100 ساله را یک شبه پیمود و اثبات کرد که در مکتب اولیاء الهی پرورش یافته است.

 وی ادامه داد: با بررسی میدانی و محرض شدن این عامل که این روستا جندین ساله  فاقد روحانی است و مردم روستای یارپاقلو  در عرصه معلومات مذهبی نیاز مبرم به روحانی دارند ساخت خانه عالم جهت استقرار روحانی را در اولویت قرار دادیم.

 

ارسال نظرات