مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج» خبرداد
محمد بسکابادی گفت: بازدید رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور و منابع طبیعی از شهرستان درگز در تاریخ 6 شهریورماه سال جاری انجام گرفت که در متن این بازدید حکم تغییر مسوول سازمان بسیج مهندسین شهرستان شکل گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۰۳۵۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

محمد بسکابادی مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  بازدید رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور و منابع طبیعی از شهرستان درگز در تاریخ 6 شهریورماه سال جاری انجام گرفت که در متن این بازدید حکم تغییر مسوول سازمان بسیج مهندسین شهرستان شکل گرفت  این در حالی است که در این بازدید مدیریت جهاد کشاورزی و فرماندهی شهرستان حضور داشتند.

وی در ادامه به اهمیت بخش کشاورزی در شرایط رکود اقتصادی کشورمان اشاره کرد و افزود: دولتمردان باید بخش کشاورزی را تحریک کرده تا  از این طریق بازدهی واقعی در بخش کشاورزی انجام شود این در حالی است که متاسفانه بازار واسطه گری در کشاورزی توانسته خسارت فراوانی به مدیریت منابع وارد کند و محدودیت‌هایی را در بخش کشاورزی ایجاد کرده است.

مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی بیان داشت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی می‌تواند ثبات و سلامت اقتصادی برای کشورمان داشته باشد از اینرو اگر میزان نقدینگی به بخش کشاورزی هدایت شود تاثیر مثبت فراوانی در رفع آسیب‌های کشاورزی خواهد داشت و عاملی موثر در کاهش سوداگری کشاورزی است لذا می‌تواند اختلالات و نارسایی های مدیریتی کنونی در سیستم کشاورزی و اقتصادی را کاهش داده و رشد و توسعه را موجب شود.

بسکابادی در خاتمه افزود: پویایی بخش کشاورزی یکی از استراتژی‌های مناسب جهت رشد اقتصادی است از اینرو می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را در کوتاه مدت و بلندمدت تحت تاثیر قرار دهد لذا ضروری است حمایت از بخش کشاورزی توسط دولت دوازدهم افزایش داشته باشد.

ارسال نظرات