خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید شهبازی سپاه ناحیه بهار مطرح کرد
فرمانده حوزه مقاومت شهید شهبازی سپاه ناحیه بهار گفت: محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم مهمترین هدف اردوهای جهادی است .
کد خبر: ۸۹۱۰۳۴۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم مهمترین هدف اردوهای جهادیفرشید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اهداف اردوهای جهادی اظهار داشت: روحیه ایثار و تلاش رمز موفقیت در اردوهای جهادی است .

وی افزود: امروز بسیج در عرصه‌های گوناگون همانند دوران دفاع مقدس در خدمت‌رسانی به مناطق محروم به ویژه در  ساخت و مرمت خانه‌های فرسوده نقش‌آفرینی می‌کند .

فرمانده  حوزه مقاومت شهید شهبازی سپاه ناحیه بهار گفت: در سال 96 تیم‌های اردوهای جهادی به مناطق مختلف برای محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در زمینه اقتصاد مقاومتی و توزیع بسته‌های  بهداشتی و آموزشی و در عرصه پرورش قارچ کمک قابل  شایانی به روستائیان کردند .

کریمی در ادامه به نوسازی خانه‌های فرسوده اشاره کرد و گفت:  گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی به افراد محروم خدمات بسیاری از قبیل بنایی، کاشی‌کاری، لوله‌کشی ، برق‌کشی و سیمان‌کاری ارائه  دادند.

وی افزود : نیروهای جهادی بدون منت و صرفاً به صورت جهادی وارد عرصه‌های مختلف سازندگی می‌شوند.

فرمانده  حوزه مقاومت شهید شهبازی سپاه ناحیه بهار تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت و قرائت ادعیه و بیان احکام و اخلاق در اردوهای جهادی به شکل عالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات