خبرگزاری بسیج: جشن بزرگ «عیدسعید قربان» ازنخستین ساعات بامداد روز جمعه 10شهریورماه با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و جمعی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود .
کد خبر: ۸۹۱۰۳۲۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، جشن بزرگ و باشکوه ((عید قربان)) از نخستین ساعات بامداد روز جمعه 10شهریورماه سال جاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار جهت اهدای قربانی و اهدای نذورات به منظور اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد .

در پی این گزارش، جشن عیدقربان امسال با برپایی غرفه های متعددی ازجمله صنايع دستي معلولان شامل20کارگاه کاردرمانی، غرفه های پایش سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان، روان شناسان و مددکاران، نقاشي روي صورت كودكان... و اجرای سرودهای جمعی مددجویان وحضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی، تواشیح و دف نوازی... و با شرکت اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و نیز با همراهی مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد . 

پخت و عرضه آش و غذاهای سنتی برخی استانها نیز از حواشی مراسم عید خواهد بود.

گفتنی است در محوطه اجرای مراسم، ذبح و قربانی کردن بیش از 2000 رأس گوسفند، اهدای نذورات، اجرای طواف نمادین خانه خدا و استقرار پایگاه انتقال خون استان تهران جهت دریافت خون هموطنان از کهریزک میعادگاهی معنوی و عرفانی ساخته تا عیدقربان «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک» قابل ‌نامگذاری باشد .

موسسه خیریه کهریزک ضمن دعوت از مردم خداجو جهت شرکت در مراسم جشن عید قربان افزود: نیکوکاران و مهرورزانی که قادر به شرکت و حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند، می‌توانند علاوه بر تماس با شماره تلفن  42114  از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس: www.kahrizak.com  هدایا و نذورات قربانی خودرا به کهریزک اهدا نمایند تا سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسرکشور داشته باشند.

 

ارسال نظرات