باحضور معاون امنیتی استاندار تهران:

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس/فرماندار:شهر قدس آماده افتتاح۴۱پروژه با اعتبار۳۸۰میلیارد ریال

با حضور معاون امنیتی استاندار تهران،سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۹۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،دقایقی پیش،با حضور محسن همدانی،معاون امنیتی استاندار تهران،سید مهدی محمدی ،فرماندارشهرستان ،امام جمعه،فرمانده انتظامی شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج،شهردار و‌دیگر مسئولان سومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس،در سالن آمفی تئاتر فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

در ابتدای مراسم،سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس ضمن گرامیداشت هفته دولت،به توجه به شروع کار دولت دوزادهم و تقدیر و تشکر از مردم در حضور پرشور انتخاباتاظهار داشت:مردم همسویی خودشان را با نظام اعلام‌کردند و با رای قاطع سکان دار کشور خود را انتخاب کردند، که این خود در نظام بین الملل دست برتر مردم سالاری بود.

وی در ادامه به مشکلات شهرستان قدس پرداخت و تصریح کرد:بدلیل شتاب جمعیت و مهاجرتها،متاسفانه زیرساختهای شهرستان قدس نتوانسته است در حوزه های مختلف خود را نشان دهد و امیدواریم بتوانیم، ظرفیت و‌پتانسیل مطلوبی را ایجاد کنیم.

 

محمدی در بخش دیگری از سخنرانی خود به مشکل انشعاب آب شرب در شهر قدس اشاره کرد و تاکید کرد:با سفر استاندار تهران به شهر قدس ،بخش عظیمی از مشکل آب شرب شهرستان حل و فصل شد و میتوانیم بگوییم آب شرب شهرستان بهداشتی ترین آب در سطح استان تهران است و‌اما باز هم در این حوزه مشکلاتی باقی مانده است.

فرماندار شهرقدس در خاتمه، به افتتاح بخشی از پروژه های شهرستان قدس اشاره
کرد و گفت:شهر قدس ۴۱پروژه با اعتباری به مبلغ ۳۸میلیارد تومان آماده افتتاح دارد، که اشتغال زایی بسزایی در این طرح صورت میگیرد.

در ادامه سخنرانی فرماندار شهر قدس،حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی،امام جمعه شهرستان قدس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و با توجه با شهادت امام باقر(ع) اظهار داشت:امام باقر ع تمام و‌کمال را در۳چیز خلاصه کرد،نظم در کار،صبر بودن در کار و‌توقف نکردن در پیشرفت زندگی.

وی در خاتمه تاکید کرد: که امیدواریم ،مسئولان به درد و‌رنج‌مردم توجه بیشتری داشته باشند و‌مردم نیز مشکلات دولت را مد نظر خود داشته باشد.

«در پایان نیز با حضور معاون امنیتی استاندار تهران و‌مسئولان شهرستان قدس،از زحمات شوراهای دوره چهارم‌شهرستان قدس تجلیل و‌قدردانی شد»

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار