خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 46 فقره سرقت با دستگیری دو سارق در شهرستان " البرز" قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در قزوین ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری "شهرک مهرگان" حین گشت زنی به یک فرد در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشکوک و فرد به محض مشاهده ماموران متواری که پس از تعقیب و گریز، فرد مظنون دستگیر و به پلیس اگاهی استان منتقل می شود.
وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به شش فقره سرقت خودرو و 40 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یک سارق دیگر در شهر قزوین اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه همدست سارق نیز در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد اضافه کرد: در این خصوص دو نفر مالخر نیز دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
محمودی در پایان تصریح کرد: پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و انتظاری که از آحاد جامعه می‌رود همراهی و همکاری با پلیس در حفظ امنیت حاصل از مشارکت اجتماعی است و امیدواریم مردم با نگاه واقع بینانه به موضوع امنیت به عنوان یک نیاز ضروری در زندگی اجتماعی با رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی نقش و سهم خود را در پروسه ایجاد امنیت پایدار ایفاء کنند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها