خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز خبر داد:

دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس (ع) و رقیه خاتون برگزار می شود

حجت الاسلام مجیدی تبار گفت: برای یادآوری دعای عرفه امام حسین (ع) که در دامنه کوه قرائت شد، این دعا ساعت ۱۵ در آستان مقدس امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز که در دامنه کوه واقع‌ شده است، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ،حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با روز عرفه و در آستانه عید سعید قربان، مراسم پر فیض دعای عرفه در روز پنج شنبه نهم شهریور مصادف با ۹ ذالحجه در حرم امامزادگان، مساجد، حسینیه ها و گلزار شهدای شهرستان نطنز برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز افزود: قرائت دعای پرفیض عرفه در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد علیهماالسلام  وآستان مقدس امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز از شاخص ترین برنامه ها در روز عرفه خواهد بود.

وی با بیان این که این مراسم معنوی ساعت ۱۶ در امامزاده آقاعلی عباس برگزار می شود، تصریح کرد: برای یادآوری دعای عرفه امام حسین (ع) که در دامنه کوه قرائت شد، این دعا ساعت ۱۵ در آستان مقدس امامزاده رقیه خاتون (س) نطنز که در دامنه کوه واقع‌ شده است، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به این که این مراسم در بیشتر روستاهای شهرستان نیز برگزار می شود، بیان کرد: قرائت این دعا خود بزرگترین فرصت برای تطهیر دل ها، نزدیکی به خدا و به عبارتی شکستن بت های درون و رسیدن به راه نجات است و همگان باید این فرصت را مغتنم بشمارند.

وی تاکید کرد: روز و شب عرفه بعد از شب قدر از بالاترین ایام برای تهذیب نفس و بخشیده شدن انسان ها است و خداوند بزرگ در این روز به دل های همراه و شکسته عنایت خاصی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز خاطر نشان کرد: بر طبق بعضی از روایات اگر کسی در شب قدر مورد رحمت و بخشش قرار نگرفته باشد، روز عرفه فرصت مناسبی است تا بتواند به دامان لطف، رحمت و بخشش خداوند بازگشته و به فلاح و رستگاری برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار