خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار آقادوستی گفت: این دوره در روزهای سه شنبه الی پنجشنبه هفته جاری یعنی هفتم تا نهم شهریور در محل اردوگاه قدس این ناحیه و با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۷۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزشی تکمیلی سه روزه آشنایی با فنون رزم انفرادی، مهارت به کارگیری سلاح، آشنایی بامباحث عقیدتی، آمادگی جسمانی و غیره متشکل از گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه نطنز و با نام شهید عزیزاللهی برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: این دوره در روزهای سه شنبه الی پنجشنبه هفته جاری یعنی هفتم تا نهم شهریور در محل اردوگاه قدس این ناحیه و با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز  برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش روحیه جهادی و تلاش برای توانمندی دفاعی بسیجیان سلحشور گردان های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و بیت المقدس برای دفاع و حفظ دستاوردهای گران بهای انقلاب اسلامی با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین آمادگی حضور برای انجام خدمت مقدس سربازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها