به مناسبت هفته دولت رئیس بنیاد شهید شهرستان و بسیجیان پایگاه بسیج عشایری و روستایی ابرسج با خانواده شهید محمدی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۱۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دولت رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شاهرود، رئیس اداره عشایری شاهرود، شورای اسلامی و فرماندهی و شورای پایگاه بسیج شهید مطهری حوزه مقاومت بسیج کربلا با خانواده شهید عباس مطهری در روستای ابرسج دیدار کردند.

در این دیدار پدر شهید به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت و با گرامیداشت یاد شهدا بر تداوم و ادامه دادن راه آنها توسط دولتمردان تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهیدان رجایی و باهنر با تاکید بر تداوم راه شهدا در جامعه اظهار کرد: تمام این مسئولیت ها از ایثار و جانفشانی شهدا بدست آمده و مسئولین در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش می کنند.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

لازم به ذکراست شهید عباس محمدی متولد سال 1373 روستای ابرسج است که به خدمت مقدس یربازی اعزام می شود و به عنوان راننده آمبولانس با 12 ماه و 16 روز خدمت در جبهه ها 4مرداد ماه 1363 در خط پدافندی شرهانی بر اثر اصابت ترکش به شهادت میرسد و در گلزار شهدای ابرسج در کنار دیگر همزمانش آرام می گیرد.

دیدار بسیجیان پایگاه شهید مطهری ابرسج با خانواده شهید محمدی+عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها