رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد گفت: نمی‌پذیریم استادی در این دانشگاه حرف‌ افراد ضدانقلاب را اعلام کند.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۰۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزرای بسیج، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در همایش تحول در علوم‌پزشکی دانشگاه  آزاد با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در حوزه پزشکی، اظهار داشت: مسئولان دانشگاه آزاد درصدد هستند با انعقاد قراردادی با سازمان تامین اجتماعی در جهت رفع مشکلات بالینی بیمارستان ها و واحدهای پزشکی این دانشگاه اقدام کنند.

وی افزود: مذاکراتی با سازمان تامین اجتماعی شده است که امیدوارم به زودی به نتیجه رسد تا دانشگاه با تامین مسایل آموزشی از دغدغه‌های مالی بیمارستان‌ها و واحدها فارغ شود.

ولایتی با اشاره به توجه ویژه به دروس پایه در بخش پزشکی، از واحدهای پزشکی درخواست کرد با کمک واحدهای غیر پزشکی دانشجویان و اساتید بخش پزشکی را در این حوزه تقویت کنند.

رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی به مسئولان واحدهای پزشکی توصیه کرد از تجربه اساتید حوزه پزشکی و حتی اساتید بازنشسته برای تعلیم به دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد بهره بگیرند و گفت: تنها شرط ما برای حضور اساتید سایر دانشگاه‌ها خطوط قرمز نظام است. ما نمی‌پذیریم استادی در این دانشگاه حرف‌ افراد ضدانقلاب را اعلام کند. کسی که در این دانشگاه تدریس می‌کند باید به قانون اساسی و نظام اسلامی پایبند باشد و به هویت و ملیت نظام اسلامی و انقلاب اسلامی احترام گذارد.

وی تاکید کرد: بنده که در این دانشگاه مسmولیتی دارم و هیچ دریافت مادی نداشته، نخواستم و نخواهم داشت و تنها دغدعه بنده حل مشکلات این دانشگاه و کارهای به زمین مانده کشور در این بخش است.

ارسال نظرات