سردار غلامی گفت: شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند، شهدایی که غریبانه در بلاد اسلامی در دفاع از حرم شهید میشوند برای این شهید میشوند که این سرزمین در عزت و سربلندی در اعتلا باشد، برای اینکه این نظام فرصت پیدا کند تا مشکلات مردم را حل کند ، محرومیت ها را بزداید و شهید حسینی و شهید شیرازی برای به ثمر نشستن خون شهدا رفتند و جان خودشان را تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۰۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار غلامی در مزار جهادگر بسیجی شهید " سید محمد حسینی" اظهار داشت: این شهید عزیز در راه اعتلای انقلاب اسلامی وتداوم خون شهدای عزیز در حوزه خدمت گذاری جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهید

وی افزود:  این شهید عزیز فرزند امام محمد باقر (ع) است و در روز شهادت این امام بزرگوار "شهید سید محمد حسینی" بر روی دستان شیر مردان  و شیر زنان این شهر شیر پرور به بهترین وجه تشییع شد و در این مکان نورانی و مقدس و در جوار این شهیدان سرافراز به خاک سپرده شد.

سردار غلامی گفت: در مراسم امروز و این محفل نکات زیادی وجود دارد، امروز در جوار شهیدان دفاع مقدس و مدافعین حرم شهیدی را به خاک میسپاریم  که این شهید امتداد راه و پاسدار خون همه شهداست .

معاون بسیج سازندگی سازمان بسیج  تصریح کرد: شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند، شهدایی که غریبانه در  بلاد اسلامی در دفاع از  حرم شهید میشوند برای این شهید میشوند که این سرزمین در عزت و سربلندی در اعتلا باشد، برای اینکه این نظام فرصت پیدا کند تا مشکلات مردم را حل کند ، محرومیت ها را بزداید و شهید حسینی و شهید شیرازی  برای به ثمر نشستن خون شهدا رفتند و جان خودشان را تقدیم کردند.

سردار غلامی بیان داشت: امروز این شهدای عزیز تجلی همه شهد برای ما هستند ، اگر شهدا خودشان بودند آن راه را باصلابت میرفتند و نمیگذاشتند در گوشه ای از کشور یتیمی با مشکل شب سر بر بالین بگذارد و یا خانواده گرفتاری در گوشه ای بی پناه باشد و کسی پیگیر حل مشکل او نباشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در فضای زندگی شهید حسینی جلوه هایی هست که هر کدام نردبانی به سوی  اوج و تعالی است و هر کدام راهی به سمت عزت و پیروزی و بهشت است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها