کسب درجه یک اعتبار بخشی ملی از سوی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س)

خبرگزاری بسیج: بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) برای دومین سال متوالی موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی ملی بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۹۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با بزرگداشت روز پزشک و دارو ساز و در آستانه دهه ولایت و امامت؛   بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) واقع در شهرستان ری، برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک اعتبار بخشی ملی بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شد. 

دکتر ولید دنده بر، رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) اظهار داشت: به استناد کارنامه صادره از سوی دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مرکز درمانی برای دومین سال متوالی موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی ملی بیمارستان ها از سوی ارزیابان وزارت متبوع  قرار گرفت.

وی با اشاره به بازرسی های مکرر ارزیابان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ها در طول سال، خاطر نشان کرد: احساس مسئولیت در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین در جهت ارتقاء استاندارد ها، بهبود ارائه خدمات سلامت و حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و ... از جمله شاخص ها برای انتخاب بیمارستان های گرید یک بوده و مزید افتخار است که بیمارستان حضرت صدیقه زهرا(س) در بین بیمارستان های بزرگ و مهم کشور درجه یک اعتبار بخشی را بدست آورده است.

 وی ضمن تبریک به کارکنان تلاشگر بیمارستان حضرت صدیقه زهرا(س) از خدمات همه کارکنان این مرکز، از نیروهای خدماتی و نگهبان گرفته تا پزشکان و متخصصان و سایر دست اندرکاران که در کسب این موفقیت ارزشمند سهمی هستند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت مضاعف پرسنل خدوم این مرکز درمانی بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته تری به مردم خوب جنوب و جنوب شرق تهران ارائه کنیم.

 

 

ارسال نظرات