یادواره شهداءشبکه بانکی در سیستان و بلوچستان:

دومین یادواره شهداءشبکه بانکی وروز قشر بسیج کارمندان در زاهدان برگزارشد

دومین یادواره شهداءشبکه بانکی وروز قشر بسیج کارمندان با حضور خانواده شهداءقشر کارمند با هدف احیاءفرهنگ ایثار وشهادت وتکریم از خانواده حماسه آفرینان بی ادعا در زاهدان برگزارشد
کد خبر: ۸۹۱۰۱۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیستان و بلوچستان دومین یادواره شهداء شبکه بانکی وروز قشر بسیج کارمندان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم،شهداءشبکه بانکی وکارمندان بسیجی در سالن اجتماعات نهاد رهبری در امور اهل سنت برگزارشد

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به منظور گرامی داشت روز قشر بسیج کارمندان دومین یادواره شهدای شبکه بانکی استانو15 شهید ترور برگزارشد.

وی با تاکید بر این مطلب که هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارج نهادن وتقدیر از خادمان وکارگزاران نظام اداری وترویج فرهنگ رفتاری وخدمات شخصیتهای راستین انقلابی وایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است، افزود:شهیدان رجایی و باهنر اسوه هایی از خدمت رسانی بی منت بودند، شهیدانی که در بستر انقلاب اسلامی توانستند مدل جدیدی از خدمت رسانی ،مدیریت جهادی و انقلابی گری وپاسخگویی به مردم را با داشتن روحیه ولایت مداری واستکبار ستیزی ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان سیستان و بلوچستان  حسن خلق و اخلاص در عمل را بارز ترین خصوصیات اخلاقی شهیدان رجایی وباهنر برشمرد و اظهارداشت: بسیج کارمندان یکی از اقشار 22 گانه بسیج بوده که به عنوان پیشتاز ترین رده است که وظیفه سیاست گذاری وهدایت بسیج اداری را در دستگاههای دولتی وسازمانهای وابسته به نظام اداری بر عهده دارد.

این مسئول بیان کرد: بسیج کارمندان تلاش دارد با تقویت ایمان وبنیه معنوی وارتقاء سطح آگاهی وبینش سیاسی واعتقادی کارمندان وتحکیم باورهای دینی وارتقاءروحیه انقلابی و بهبود سلامت اخلاقی واداری رسالت خطیر انسان سازی و تقویت کادر تراز انقلاب اسلامی را به شایستگی به سرانجام برساند.

پناهی با تاکید بر این مطلب که برای انجام این نقش آفرینی ویژه برنامه های تربیتی و بصیرتی را از طریق نظام شجره طیبه صالحین وبرجسته سازی الگوهای رفتاری وکرداری شهیدان انقلاب وبرگزاری یادواره ها اثر بخش فرهنگی جهت عینیت بخشی به کادر تراز انقلاب را در الویت قرار می دهدگفت:امروز بزرگترین رسالت بسیج همت گماردن جهت تحقق آرمان نظام دینی یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی است، همان تمدنی که هدیه الهی برای سعادت بشریت است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان افزود:بنا بر فرموده مقام عظمی ولایت ، تحقق تمدن نوین اسلامی متعالی ترین هدف انقلاب اسلامی است که شرط رسیدن به آن تشکیل جامعه الگو و نمونه است که برای رسیدن به جامعه الگو و نمونه باید دولت اسلامی مطلوب تشکیل شود .

وی تشکیل اداره اسلامی و کارمند تراز انقلاب اسلامی را دو الزام برای رسیدن به دولت اسلامی برشمرد واذعان داشت: تمام برنامه های بسیج کارمندان جهت تحقق این رسالت است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با داشتن 9حوزه کارمندی، 235 پایگاه مقاومت اداری افتخار دارد به عنوان خادم جامعه اداری استان شرایط جذب، آموزش وسازماندهی ارتقاء سلامت اداری وگسترش فرهنگ بسیجی را در بین کارمندان اداری جهت کمک ورسیدن به دولت اسلامی فراهم نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار