خبرهای داغ:

حفاظت و نگهداری پارک طوبی بر عهده شهرداری است

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: با وجود اینکه پارک طوبی تحت تملک اداره کل اوقاف و امور خیریه می باشد ولی حفاظت و نگهداری این پارک بر عهده شهرداری تبریز می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۴۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رحیم عبدالجباری با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی پیرامون از بین رفتن آثار هنری تابلو سنگ های مفاخر آذربایجان در پارک طوبی گفت: با وجود اینکه زمین این پارک تحت تملک اداره کل اوقاف و امور خیریه می باشد ولی طبق توافق ما بین شهرداری و این اداره کل مقرر شده است تا کلیه خدمات حفاظتی، مراقبی و رسیدگی به وضعیت تابلوهای سنگی بر عهده شهرداری باشد.

وی ادامه داد: طبق نامه رسمی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز به کمسیون فرهنگی شورای شهر تبریز در سال 95، مبنی بر رسیدگی به وضعیت تابلو سنگ ها ولی تا به این لحظه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

عبدالجباری خاطر نشان کرد: با توجه به توافقات انجام یافته هیچگونه مشکلات حقوقی در این پارک وجود ندارد و طبق قانون زمین این پارک تحت تملک اداره کل اوقاف و امور خیریه بوده و فقط حفظ و نگهداری بر عهده شهرداری تبریز می باشد.

وی با اشاره به موقوفه بودن این پارک اظهار داشت: شهرداری سالیان گذشته این زمین موقوفه را به پارک تبدیل کرده بود که با حکم دادگاه و اثبات موقوفه بودن ،این پارک در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه قرار گرفت ،که این اداره کل جهت استفاده مردم از این امکانات بدون تغییر کاربری فضای سبز پارک را در اختیار مردم قرار داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها