خبرهای داغ:
یرنامه های دهه غدیریه و امامت شهرستان شاهرود اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۱۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ستاد مردمی احیاء ایام غدیریه از عید قربان تا عید غدیر شهرستان شاهرود برنامه های این دهه را در شهرستان شاهرود اعلام کرد.

در این اطلاعیه هشت برنامه محوری به مناسبت ایام عید قربا و غدیر بیان شده که برنامه ها همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

اولین برنامه در سه شنبه 14 شهریورماه همزمان با ولادت امام هادی مسجد الهادی شهرک البرز با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان از قم برگزار می شود و چهار شنبه مراسم جشن غدیر با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار می گردد.

پنجشنبه 16 شهریور ماه مراسم جشن عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام واضحی در گلزار شهدای شاهرود با همکاری هیات عقیله العرب برگزار می گردد.

جمعه 17 شهریورماه مراسم جشن غدیریه با سخنرانی حجت الاسلام واضحی در مسجد غربا به همت پایگاه امام خامنه ای و هیئت جانثاران اباعبدالله این مسجد برگزار می شود.

شنبه 18 شهریور ماه اجتماع بزرگ روز عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام امینی امام جمعه در میدان جمهوری و حرکت به سمت مسجد تاریخی امام حسن عسکری ساعت 12 قبل از ظهر انجام می شود، همچنین جشن عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام مومنی در حسینیه شهدا به همت هیئت الشهدا بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

یکشنبه 19 شهریور ماه همزمان با جشن ولادت امام موسی کاظم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام میردامادی در مسجد موسی ابن جعفر پای نخل شاهرود مراسم جشن برگزار می گردد و دو شنبه 20 شهریور ماه برگزاری جلسه قرآنی ها و اختتامیه جشن های غدیریه با سخنرانی امام جمعه شاهرود در مسجد موسی بن جعفر فرهنگیان شاهرود برگزار می شود.

ستاد مردمی احیاء ایام غدیریه از عید قربان تا عید غدیر شهرستان شاهرود از امت حزب الله و همیشه در صحنه برای احیا این ایام دعوت به حضور پرشور در این مراسم ها می نماید.

برگزاری جشن های دهه ولایت در شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها