خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

دشمنان از موج اسلام خواهی در دنیای غرب هراسانند

فرمانده سپاه شبستر در نشست بصیرت افزایی کارکنان این ناحیه با تشریح ابعاد و زوایای مسائل سیاسی حاکم بر دنیای اسلام گفت: دشمنان انقلاب از موج اسلام خواهی در دنیای غرب در هراسند.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۱۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی افزود: همین موج اسلام خواهی اتاق های فکری دشمن را در مبارزه با اسلام و صدور تفکر انقلابی در جهان دچار چالش جدی کرده و آن ها با تجهیز سربازان پیاده نظام خود در قالب گروه های تکفیری داعش به مبارزه علنی با تفکر انقلاب اسلامی برخاسته و با نقشه های مختلف در قالب جنگ نیابتی به جنگ با تفکر انقلاب و اسلام ناب درآمده اند.

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت امروز د رجهان اسلام روز به روز در حال گسترش است و تفکر انقلاب در کشورهای عراق، سوریه و لبنان رویش های جدیدی را از صدور تفکر انقلابی در جهان به ثمر رسانده است، اظهارداشت: مدیریت آینده داعش توسط جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران در منطقه نیازمند درک و حضور داعش به عنوان تروریسم برای برخورد با این پدیده نامبارک و اتخاذ سیاست های محکم هوشمندانه است.

رضایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای کشورهای جهان اسلام عزم جدی خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت(ع) بکار بسته است و تاسرنگونی کامل این گروهک شوم ازپای نمی نشیند.

وی اضافه کرد: برای همین یکی از سیاست های استکبار جهانی تامین منافع اسرئیل با  سرگرم کردن جمهوری اسلامی با پدیده شوم داعش برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شبستر مدیریت فکری و فرهنگ سازی و راه اندازی تریبون های متعدد در محافل تربیتی، علمی و پایگاهای بسیج، منابر و مساجد برای تبیین اهداف حضور داعش خواستار و یادآور شد: مساله حضور داعش درمنطقه  و اهداف شوم و سیاست های مزدورانه و پشت پرده استکبار جهانی باید از منظر فکری و عقلانی در سطح مدیران بسیج و عناصر فرهیخته و آحاد مردم تبیین و تفسیر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها