فرمانده سپاه گیلان در مراسم وداع با ۳ شهید گمنام در اسالم:

اگر مسئولی می‌خواهد با آمریکا مبارزه کند به فکر رفع "مشکل اشتغال جوانان" باشد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمن در تلاش است تا از جهات مختلف به ما فشار وارد کند و اگر مسئولی می‌خواهد با آمریکا مبارزه کند باید به فکر رفع مشکل اشتغال جوانان باشد.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۳۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

ه گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور همزمان با شب شهادت امام باقر (ع) در مراسم وداع با سه شهید گمنام در اسالم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت اظهار داشت: جایگاه شهید جایگاهی است که نه تنها زمینیان و بلکه آسمانیان نیز نمی‌توانند مقام آن را درک کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تشریح مقام شهدا عنوان داشت: شهدا مانند قطره‌ای هستند که به اقیانوس منتصل شده‌اند و با شهادت خود به اقیانوس عظیم قدرت الهی پیوسته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن اعتراف کرده که در سوریه شکست خورده اعلام کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که داعش نابود شده و جمهوری اسلامی ایران و تفکرش در منقطه مستقر شده است که این از برکت وجود امثال شهید حججی‌هاست.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: تا زمانی پشت سر شهدا باشیم هیچ‌کس نمی‌تواند انقلاب ما را از بین ببرد و بارها شاهد توجهات شهدا در تنگناهای انقلابمان بوده‌ایم و این همان برکت خون شهداست که نصیب کشور ما شده است.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: دشمن دائماً ما و قدرت ما را رصد می‌کند و می‌داند که اگر خطایی از او سر بزند پاسخی محکم و قاطع دریافت می‌کند.

وی با اشاره به قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار داشت: این قدرت و ضریب نفوذ سبب شده است تا کشوری مانند آمریکا با قدرت نظامی بالای خود جرأت حمله به ایران را نداشته باشد و حتی از رویارویی با ما در خلیج فارس هراسان باشد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سرگذشت شهدا همچنان تازه است و به‌خاطرات نپیوسته عنوان داشت: برای رفع تمام مشکلاتتان به شهدا توسل کنید و تنها شرط آن این است که با شهدا صادق باشیم.

وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت، تلاش و پایداری گفت: امروز دشمن در تلاش است تا از جهات مختلف به ما فشار وارد کند و اگر مسئولی می‌خواهد با آمریکا مبارزه کند باید به فکر رفع مشکل اشتغال جوانان بوده و با حفظ وحدت به فکر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار