خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

برگزاری یادواره شهید شاخص ورزش کشور در اسلام آبادغرب

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره شهید "داریوش ریزوندی" که به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 96 انتخاب شده است، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۱۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید شاخص ورزش کشور که در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه مقدمات کار فراهم و تقریبا همه چیز برای برگزاری این یادواره آماده است.

 

وی با بیان اینکه ابتدا قرار بود یادواره شهید ریزوندی در 17 مهر برگزار شود، افزود: احتمال جابه جایی زمان برنامه وجود دارد.

 

سرهنگ بیاتی خاطرنشان کرد: از آن جایی که اواخر شهریور قرار است مسابقات کشتی پهلوانی و باستانی به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شود، پیشنهاد می شود یادواره شهید ریزوندی نیز همان با این مسابقات برگزار گردد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این یادواره در شهرستان اسلام آبادغرب زادگاه شهید و با حضور مهمانانی از داخل و خارج استان برگزار می شود.

 

 

وی در پایان گفت: برای یادواره شهید ریزوندی از تمامی خانواده های معظم شهدا در شهرستان اسلام آبادغرب نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات