عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:
ثروتی گفت: علی رغم حرف های مسئولین مبنی بر گشایش های اقتصادی پس از دوران برجام،  ارزی داخل کشور نشده است و اگر مبلغ ناچیزی هم آمده به صورت غیر مستقیم و از طریق کشورهای مجاور یا با چمدان  بوده است.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۰۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳

موسی الرضا ثروتی، عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت و قول های آن پس از برجام  گفت: علی رغم حرف های مسئولین مبنی بر گشایش های اقتصادی پس از دوران برجام،  ارزی داخل کشور نشده است و اگر مبلغ ناچیزی هم آمده به صورت غیر مستقیم و از طریق کشورهای مجاور یا با چمدان  بوده است.

 

وی با اشاره به مسدود بودن سیستم بانکی برای مراودات و معاملات خارجی تصریح کرد:  لذا از طریق سیستم بانکی ارزی وارد کشور نشده است حتی   در خصوص قرارداد جنگنده هایی که قبل از انقلاب اسلامی شاه ملعون با آمریکا بسته بود و بعدها پول آن را برگرداندند از طریق سیستم بانکی نبوده است پول آن به صورت چمدانی ارزهای غیر دلار همچون درهم و... وارد شد.

 علی رغم قول های پسابرجام ارزی وارد کشور نشد

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از بدعهدی های آمریکا در قبال برجام و اقدام اخیر سازمان ملل در خصوص بازدید از مراکز نظامی   خاطرنشان کرد: در این رابطه بد عهدی های آمریکا ادامه دارد و ایران تحت محاصره های اقصادی قرار می دهد و فشارها را مدام افزایش می دهد بر همین اساس اخیرا هم سازمان ملل متحد دنبال بازدید از مراکز نظامی کشور است علی رغم فشار های آمریکا به ایران برخی از مذاکره کننده ها خوش بینی ها و لبخندهایی نسبت به آمریکا داشته اند لذا همین لبخندها امروز تبدیل به اعتراض هایی شده است که امروز خود وزیر خارجه کشور و تیم هسته ای ما معترض هستند.

ارسال نظرات