خبرهای داغ:
رییس اداره مشارکت های مردمی قزوین تأکید کرد:
جلسه هماهنگی با کارشناسان و مؤسسین مراکز پیش دبستانی با موضوع ارتقاء کمی دوره پیش دبستانی در سالن جلسات برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۷۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قاسم ابراهیم زاده رئیس اداره مشارکت ها و مراکز غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در این جلسه تحقق مدیریت یکپارچه در دوره پیش دبستانی را منوط به صدور مجوز به صورت هماهنگ به کلیه مراکز از سوی آموزش و پرورش دانست.
ایشان با اشاره به مصوبه قانون مراکز غیر دولتی، افزود: با توجه به ساختار غیردولتی آموزش پیش دبستانی و با توجه به قانون مراکز غیر دولتی راه اندازی و فعالیت این مراکز منوط به اخذ مجوز از سوی آموزش و پرورش می باشد.
ابراهیم زاده در این جلسه به لزوم برگزاری جلسات مشترک با سایر ارگان ها و ادارات و انعقاد تفاهم نامه با ایشان به منظور ارتقاء کمی دوره پیش دبستانی و مدیریت یکپارچه تأکید کرد و از کارشناسان مناطق تابعه خواست به منظور آگاه سازی اولیاء نسبت به سطح آموزش های دوره و مراکز مورد تائید اداره آموزش و پرورش همایش ها و گردهمایی ها را با حضور مسئولین برنامه ریزی نمایند.
سید نجم الدین حسینی رئیس اداره آموزش دور اول ابتدایی و پیش دبستانی نیز طی سخنانی به لزوم ثبت نام کلیه نوآموزان در سامانه سناد اشاره کرد و اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان را منوط این امر دانست.
وی همچنین به امر نگهداشت نوآموزان و حمایت از خانواده های بی بضاعت به منظور ارتقاء کمی دوره اشاره نمود.
در ادامه به روند ثبت نام دانش آموزان و نوآموزان اتباع اشاره و نحوه ثبت نام تبیین گردید.
در پایان مؤسسین و کارشناسان مناطق نظرات و دغدغه های خویش را بیان نمودند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها