خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه از شهید ریزوندی به عنوان یکی از بااخلاق ترین شهدای ورزشکار کشور یاد کرد و گفت: مقدمات کار برگزاری یادواره بزرگداشت این شهید والامقام انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار حسین نوری در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید شاخص ورزش کشور در سال جاری اظهار کرد: هماهنگی های لازم با مسئولین ذیربط برای هرچه بهتر برگزار کردم یادواره انجام شده است.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای هرچه پربارتر شدن یادواره شهید ریزوندی نیز گفت: چندین جلسه استانی در این راستا تشکیل و برنامه ریزی لازم برای تهیه مستند از یادواره و زندگی آن شهید صورت گرفته است.

 

سرهنگ نوری ادامه داد: مستتد زندگی شهید ریزوندی در حال آماده شدن شدن است و تمبر و یادبود آن شهید نیز مراحل آخر کار را طی می کند.

 

مسئول بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین کتاب زندگی نامه شهید ریزوندی نیز در روز برگزاری مراسم که طی روزهای آتی قطعی می شود رونمایی خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: درنظر داریم برای گرامیداشت هرچه بیشتر نام و یاد شهید ریزوندی چند دوره مسابقات ورزشی با نام آن شهید بزرگوار برگزار کنیم.

ارسال نظرات