مهدوی بصیر با اشاره به منطقه شهادت 2 جهادگر در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
یکی از اعضای گروه جهادی ال طه خاطر نشان کرد: جاده موجود در منطقه غیر استاندارد است و پیچ های تندی دارد و در همان منطقه حادثه 2 پیچ بسیار تند و خطرناک وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۵۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مهدوی بصیر یکی از اعضای گروه جهادی ال طه یکی از گروه های جهادی که در منطقه گیلان غرب در همان منطقه ای که چند روز پیش 2 نفر از اعضای گروه جهادی طلوع خورشید شهید شدند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: اعضای پیش اهنگ گروه جهادی ما در روز حادثه در منطقه بودند و در حال اماده سازی مکان اسکان برای کل گروه بودند.

وی افزود: گروه پیش اهنگ زود تر به منطقه می رود تا ضمن براورد امکانات مورد نیاز برای گروه نسبت به زدن چادر و براورده کردن نیاز های اویله اعزام می شوند.

مهدوی بصیر یاد اور شد در روز حادثه گروه پیش اهنگ گروه جهادی ال طه در جاده بودند و یک ساعت پس از حادثه به محل رسیدند حادثه تصادف دلخراش خودرو حامل جهادگران گروه جهادی طلوع خورشید ساعت 6.30 صبه اتفاق افتاد و دوستان ما ساعت 7 و نیم خودشان را به محل حادثه رساندند.

وی خاطر نشان کرد: جاده موجود در منطقه غیر استاندارد است و پیچ های تندی دارد و در همان منطقه حادثه 2 پیچ بسیار تند و خطرناک وجود دارد.

ارسال نظرات