در جلسه امروز شورای شهر محدودیت تازه‌ای برای خبرنگاران ایجاد شد و آنها اجازه نداشتند برخلاف هفته‌های گذشته قبل از شروع جلسه شورا داخل صحن شده و با اعضا گفتگو کنند.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۴۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ابراهیم امینی در جلسه علنی روز سه شنبه که در غیاب محسن هاشمی به ریاست وی برگزار شد با اشاره به صدور حکم شهردار گفت: خوشبختانه وزیر کشور و تمامی مسئولان در صدور حکم نجفی همکاری کردند و به سرعت این حکم امضا شد.

وی افزود: حکم شهردار در مقایسه با  شهرداران دیگر در حداقل زمان ممکن صادر شد و دو شهردار که من به خاطر دارم چند ماهی صدور حکم آنها توسط وزارت کشور به طول انجامید.

امینی با بیان اینکه طول عمر مدیریت سرپرست شهرداری تهران، کوتاه ترین عمر مدیریت در کشور محسوب می شود، گفت: شاید دعای خانم نژادبهرام مستجاب شد که در زمان سرپرستی آقای سلیمی آرزو کرد این سرپرستی کوتاه باشد و طول عمر سرپرستی سلیمی کوتاه ترین عمر مدیریت در دنیا  است که می تواند در گینس ثبت شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی همه اعضا مسئولیت خطیری که شهردار جدید در پیش رو دارد را به خوبی انجام هد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه امروز شورای شهر محدودیت تازه ای برای خبرنگاران ایجاد شده بود و خبرنگاران اجازه نداشتند برخلاف هفته های گذشته قبل از شروع جلسه شورا داخل صحن شده و با اعضا گفتگو کنند.

ارسال نظرات