آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ارتفاعات شمالغرب در جمع نیروهای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران حضور یافت و از نیروی‌های سپاه پاسداران در حفاظت از مرزهای کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۳۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فارس، آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ارتفاعات شمالغرب  در جمع نیروهای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران حضور یافت.

وی در این بازدید ضمن اقامه نماز ظهر و عصر از نیروی‌های سپاه پاسداران و لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران در حفاظت از مرزهای کشور قدردانی کرد.

معلمی از تمامی نیروهای سپاه، نیروهای مسلح و سربازان امام زمان(ع) قدردانی و ابراز امیدواری کرد در پناه امام زمان(عج) از مرزهای این مرزوبوم حافظت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی، جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام، ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا کند.

معلمی ادامه داد: امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم‌ترین مسؤولیت نیروی انتظامی با همکاری نیروهای مسلح است که این مهم روز به روز با قدرت و توانایی بیشتر همچنین امکانات به‌روز محقق می‌شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در مرزبانی گفت: هنگامی که همه مردم در کنار خانواده روزگار سپری می‌کنند، نیروهای خدوم در سخت‌ترین شرایط اقلیمی، زیستی و با وجود تهدیدات مرزی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها