عضو شوای شهر تهران از هیئت رئیسه شورا خواست تا مقدمات برگزاری دیدار اعضای شورا و شهردار تهران و همکاران‌ برای ملاقات با مقام معظم رهبری فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزراش خبرگزاری بسیج، محمد سالاری در جریان سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت درگذشت ابراهیم یزدی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ شهردار تهران از سوی وزیر کشور درخواست می‌شود هیئت رئیسه شورا نامه‌ای را برای ملاقات اعضای شورا و شهردار و همکاران وی با مقام معظم رهبری تهیه و به دفتر ایشان ارسال کند. 

وی تصریح کرد: این جلسه می‌تواند برای مدیریت شهری در آغازین روز شورای پنجم موثر باشد و مدیریت شهری در راستای منویات ایشان اقدامات لازم را جهت خدمت‌رسانی به شهروندان انجام دهند. 

سالاری ادامه داد: نامه روز گذشته رئیس جمهور به شهردار تهران و مراتب تبریک وی به آقای نجفی در نوع خود بی‌نظیر بود ضمن اینکه پاسخ آقای نجفی به رئیس‌جمهور نیز می‌تواند برای شورای پنجم و مدیریت شهری یک فرصت مغتنم جهت تعامل بیشتر فراهم کند.

وی اظهار امیدواری کرد همکاری دولت و مدیریت شهری همچنان ادامه داشته باشد. 

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم امینی رئیس جلسه شورای شهر تهران در جلسه امروز، با اشاره به درخواست مطرح شده از سوی سالاری اظهار کرد: قبل از آغاز کار رسمی شورای پنجم، مهندس الویری درخواستی را از دفتر مقام رهبری برای دیدار با ایشان مطرح کردند که در آن مقطع اعلام شد که پس از آغاز به کار رسمی شورای پنجم این موضوع اتفاق خواهد افتاد و قاعدتا ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

وی اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر وقتی تعیین شود و اعضا و شهردار تهران از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات