خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع):/

دوره یاوران ولایت بایدمعلومات ولایت شناسی را افزایش دهد

سرهنگ چمن در دوره یاوران ولایت با تاکید بر ولی شناسی اظهار داشت: ما باید ولی شناسی را بالا ببریم تا خدای ناکرده در ذهن ما کسی به عنوان ولی خودش را جا نزند.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۰۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در جمع شرکت کنندگان دوره یاوران ولایت،  افزود:بایستی این دوره بر معلومات ولی و ولایت شناسی شما بی افزاید اگر این اتفاق افتد آموزش ها میسر بوده وگرنه باید تجدید دوره کردد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیان داشت: هرکسی درهرجایی است آنجا را مرکز انقلاب اسلامی قرار دهد لذا تا خودمان را نشناسیم امام را نمی توانیم بشناسیم ما از خود شناسی به خدا شناسی می رسیم، باید معرفت و بصیرت ما در این دوره بالا رود تا در مواقع ضرورت از آن استفاده کنیم.

سرهنگ چمن با بیان سخنان شهید آوینی ادامه داد: ظاهراً شهدا رفتن و ما مانده ایم اما حقیقت چنین است که شهدا مانده اند و زمانه مارا با خود برده است اگر بخواهیم راهشان را ادامه دهیم باید گوش به فرمان ولی امر باشیم و در راه ایشان جان خود را فدا کنیم، هدف اصلی از این آموزش ها این است که در آینده همه تلاشمان این شود که تربیت نیروی مومن انقلابی صورت گیرد.
وی عنوان کرد :امروز برای داعش سر بریدن یک چیز بسیار عادی است و ما بارها شاهد چنین اتقاقاتی هستیم اما چگونه می شود که سر بریدن یک نفر به عنوان شهید حججی که متولد دهه ۷۰ است جهانی شود به نظر بنده به خاطر اخلاصی که داشت جهانی شد ،بسیار مقاوم و با اخلاص شهید شدند.

وی افزود:رویکرد بسیج اجتماعی است و شما به عنوان فرمانده بسیج به بسیجیان القا کنید که امروز بسیج فرهنگی و دفاعی نیست بلکه اجتماعی است، رویکرد بسیج دانش آموزی پررنگ کردن صفوف نماز است شما دانش آموزان باید به هرچه باشکوه برگزارکردن برنامه های فرهنگی و .. کمک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها