خبرهای داغ:
جانشین سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در همایش روز قشر سازمان بسیج کارمندان، گفت: بسیج کارمندان باید خط شکن درامر به معروف و نهی از منکر ادارات باشد، ابتدا باید محیط خود را پاک سازی کنیم، اولین کسی که امر به معروف کرد قران بود و این مورد شان حقوقی دارد، امروز امر به معروف و نهی از منکر وصیت شهدا است، امربه معروف و نهی از منکر فراموش شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۹۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ ابوالقاسم چمن جانشین سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در همایش قشر سازمان بسیج کارمندان، گفت: نظام سلطه برای مقابله با انقلاب اسلامی چند راهبرد برای خود تعیین کرده است.

وی با اشاره به صحبت های یک تئوریسین آمریکایی، ادامه داد: همه رئیس جمهورهای پیشین امریکا در مواجهه با ایران اسلامی بامشکل روبرو بودند و ایران را بعنوان چالش بزرگ منطقه عنوان می کردند.

وی با بیان اولین راهبرد عنوان کرد: اجرای سخت و شکننده و تشکیل پیمان هسته ای و نگاه داشتن ایران در مرحله گذار لذا به همین دلیل بود که رهبری فقط اجازه مذاکره در رابطه با مسئله هسته ای را دادند، چون معتقد بودند که خواسته های نظام سلطه بی نهایت است.

وی افزود: حداقل فایده برجام  تامین امنیت رژیم صهیونیستی به مدت ده سال است، نکته دوم آن که کاهش وابستگی کشور های منطقه به ایران، به دنبال آن هستند تا پشتیبانی ایران از عراق قطع کنند و تکیه گاه این کشور را از بین ببرند و این برنامه را در یمن و ... را اجرا کنند.

وی با اشاره به نکته سوم، اعلام کرد: تقویت کشور عربستان و انتقال قدرت منطقه ای از کشور ایران به عربستان صعودی که در این عمل هم ناموفق بودند، امروز کشور آمریکا از کشور عربستان بعنوان یک گاو شیرده استفاده می کند.

چمن تصریح کرد: کاهش نفوذ ایران در سوریه که این موضوع با شکست مواجه شده است، اصلی ترین مسئله ای که باعث شد تا سوریه این هزینه را پرداخت کند این بود که آمریکا از سوریه خواسته بود تا پشتیبانی از حزب الله و محور مقاومت را قطع کند که کشور سوریه این را قبول نکرد.

جانشین سپاه استان اشاره کرد: آمریکا به دنبال آن است این چهار کشور را به حمایت از عربستان سوق دهد و امنیت داخلی کشور ما را تهدید کند، کشورهای سلطه به دنبال از بین بردن و تضعیف نقاط ثقل کشور مانند سپاه و بسیج هستند، یکی از دلایلی که باعث می شود تا سپاه را مورد هجمه قرار دهند این است که سپاه برای رهبری انقلاب قدرت مانور ایجاد می کند.

وی بیان کرد: بسیج کارمندان باید خط شکن درامر به معروف و نهی از منکر ادارات باشد، ابتدا باید محیط خود را پاک سازی کنیم، اولین کسی که امر به معروف کرد قران بود و این مورد شانحقوقی دارد، امروز امر به معروف و نهی از منکر وصیت شهدا است، امربه معروف و نهی از منکر فراموش شده است. وی در پایان گفت: رویکرد بسیج بعد از ۳۷ سال اجتماعی شده است، خدمت رسانی و محرومیت زدایی اولویت اول سازمان بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها