بوشهرـ جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تخریب سرمایه های اجتماعی خطرناک ترین تاکتیک دشمن در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۷۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ حمید خرمدل، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان با تبریک هفته دولت گفت: امروز در درون کشور افرادی را داریم که برای این مرز و بوم و مردم زحمت می کشند همچنان که در بیرون از مرز مستشارانی را داریم که از ناموس این کشور دفاع و مجاهدت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: انقلاب ما از سال 57 تا کنون درگیر مجاهدات های تمام نشدنی است، امروز راهبرد و تاکتیک دشمن در مقابل با جمهوری اسلامی سه وجه دارد.

وی وجه نخست آن را تخریب مقام معظم رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: این تخریب هم در داخل و هم در خارج حال انجام است، آنها مدیریت می کنند و باید حواسمان باشد در بازی آنها قرار نگیریم؛  اخیراً دیدیم که در شبکه های اجتماعی مباحثی را درباره چینش کابینه توسط رهبر انقلاب مطرح می کنند که این خود عین تخریب است در حالی که هیچوقت رهبر انقلاب درباره چینش کابینه نظری نداده اند و معمولاً از اول انقلاب رسم بوده در انتخاب برخی از وزرا با مقام معظم رهبری مشورت صورت می گیرد.

سرهنگ خرمدل وجه دوم را تخریب نهادهای انقلابی و به ویژه سپاه دانست و خاطرنشان کرد: امروز موضوع دخالت های سپاه در مسائل اقتصادی را مطرح می کنند، این درحالی است که نزدیک به 25 هزار میلیارد تومان سپاه به واسطه پروژه هایی که برای دولت انجام داده از دولت طلبکار است. سپاه همیشه خود را کمک کار دولت معرفی کرد و وظیفه سپاه است که به دولت یاری دهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سپاه همیشه خود را کمک کار دولت معرفی کرده گفت: این دولت متعلق به این نظام و در حال خدمت برای نظام است، اگر سپاه این کار را انجام می دهد برای حفظ انقلاب و این آب و خاک و مردم است.

وی اضافه کرد: بسیاری از سرداران سپاه در سوریه سر خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب داده اند و اگر امروز این مجاهدت ها صورت می گیرد حتما برای حراست و صیانت از این آب و خاک مردم شریف است. ما امانتدار خون شهیدان هستیم و وظیفه و رسالت داریم از انقلاب و نظام پاسداری کنیم اما آن را تخریب می کنند.

سرهنگ خرمدل وجه سوم را تخریب سرمایه اجتماعی این نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: تخریب سرمایه های اجتماعی خطرناک ترین تاکتیک دشمن است که از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفته است.

ارسال نظرات