مراسم افتتاح 30 طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و کلنگ زنی 8 طرح عمرانی با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۹۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن کاویانی راد که به همراه معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است روز دوشنبه 6 شهریورماه با همراهی مسئولان محلی 30 طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را افتتاح و در مراسم کلنگ زنی 8 طرح حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن کاویانی راد در نشست شورای اداری شهرستان فارسان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو بزرگوار آبروی دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و با توجه به اینکه برای این نظام سرمایه گذاری زیادی شده، باید برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب همه با هم با همدلی و یکرنگی سینه سپر کنیم، همانند 8 سال دفاع مقدس که برای رسیدن به اهداف نظام ایستادگی کردیم.

وی با اشاره به اینکه دولت اسلامی باید دارای ارکانی باشد تصریح کرد: آبادانی نخستین رسالت دولت اسلامی به شمار می‌رود، با وجود مناطق محروم در ایران، نبض آبادی و آبادانی به برکت انقلاب در همه جا در حال تپیدن است ولی این فعالیت‌ها کافی نیست و همه دولتمردان باید برای خدمت به مردم حتی در دورترین شهرها به ویژه در مناطق محروم تلاش کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تأکید بر اینکه امنیت یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی است گفت: جامعه در بستر امنیت توسعه پیدا می‌کند و دولت اسلامی در کنار سازندگی باید به دنبال امنیت همه جانبه باشد.

وی تقویت ارتباط انسانی در جامعه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: ارتباط انسانی باید در جامعه حاکم باشد و هر دولت اسلامی وظیفه دارد ارتباطات انسانی را به گونه‌ای طراحی کند که مردم دچار تنش و درگیری نشده و با صمیمیت و همدلی برای پیشرفت جامعه همراه با دولت تلاش کنند، البته در این راستا توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای بارور کردن ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی اهمیت زیادی دارد.

ارسال نظرات