مدیرعامل گاز استان گفت: در هفته دولت امسال روستاهای چیر، پوزه، کوهبرد، 2 بند، سرمست دم مهد و کلگه پهن با جمعیتی بیش از 982 نفر در قالب 226 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۵۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
مدیرعامل گاز استان گفت: هم اکنون شاخص بهره‌مندی شهرستان کهگیلویه از نعمت گازبهره مندی ۸۱ درصدی از گاز طبیعی در کهگیلویه طبیعی ۴۸ درصد است که با بهره برداری از طرح‌های در دست اجرا این شاخص تا چند سال آینده به بیش از ۸۱ درصد خواهد رسید.
رحمان خادم در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به مجموعه روستا‌های تابعه کهگیلویه افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی به ۲ شهر قلعه رئیسی و دیشموک و ۱۳۴ روستا شاخص بهره‌مندی این شهرستان از گاز طبیعی افزایش چشمگیری خواهد یافت. وی ادامه داد: این طرح در سه مرحله درحال اجرا است که مرحله اول و دوم این پروژه به طول ۱۶ کیلومتر خط انتقال اجرا شد.
وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال روستا‌های چیر، پوزه، کوهبرد، ۲ بند، سرمست دم مهد و کلگه پهن با جمعیتی بیش از ۹۸۲ نفر در قالب ۲۲۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیر عامل گاز استان اعتبار این طرح را ۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این طرح ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا شد.
شهرستان کهگیلویه با ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان است.
ارسال نظرات