خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

افتتاح 14 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از افتتاح 14 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای طی هفته دولت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۴۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

افتتاح 14 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در همدانمحمد رودباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به افتتاح 14 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای طی هفته دولت در همدان اظهار داشت: مهمترین پروزه‌های راهداری آسفالت شانه راه‌ها  در محور همدان - تهران و لكه‌گيري جاده ويان – كبودراهنگ ، لكه‌گيري و روكش آسفالت محورهای  روعان - دخان، همدان – ملاير، روکش آسفالت سه راهی روعان - رزن - انتهای حوزه است.

وی با اشاره به سایر پروزه‌ها گفت:  لکه‌گیری و روکش آسفالت نهاوند - بروجرد، روكش و شانه‌سازي آسفالت ملاير - خنداب، نصب حفاظ مياني (نيوجرسي) در محور همدان – كرمانشاه نیز از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری این اداره در  هفته دولت است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان هدف از اجرای این پروزه‌ها را سهولت عبور و مرور در جاده‌ها و ایمنی بیشتر استفاده‌کنندگان از راه‌های برون شهری عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای هشت پروژه ذکر شده در بخش راهداری 133 میلیون و 241 هزار ریال است.

وی با اشاره به افتتاح 6 مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مختلف استان همدان به نقش این واحدهای خدمات‌رسان گفت:  وجود مجتمع‌های بین راهی موجب توقف رانندگان و رفع خستگی و خواب‌آلودگی آنها می‌شود و رانندگان با هوشیاری و ایمنی بیشتر به رانندگی خواهند پرداخت.

رودباری در ادامه افزود: 6 مجتمع؛ پردیس غرب واقع در محورهای همدان- قزوین کیلومتر 46 لاین رفت، فدک 2 محور آزاد راه ساوه – همدان کیلومتر 45 لاین رفت،  باغ آرزوها محور ملایر – همدان  کیلومتر  6 لاین برگشت، زاگرس 2 در محور نهاوند- کنگاور در کیلومتر 6 لاین برگشت، باران  در محور نهاوند – کنگاور کیلومتر 30 لاین برگشت و  صدرا  در محور نهاوند - کنگاور (کمربندی) کیلومتر 3 لاین برگشت  طی هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی در زمینه محدثات مجتمع‌های خدماتی رفاهی گفت: اماکنی چون رستوران، فروشگاه مواد غذایی و ...تعمیرگاه و کارواش، جایگاه سوخت، مسجد در دو قسمت مجزا برادران و خواهران، سرویس بهداشتی، پارکینگ وسایل نقلیه سبک و سنگین و محوطه بازی کودکان در فضای این مجتمع ها احداث و با راه اندازی هر کدام برای چندین نفر به طور مستقیم  اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار