امام جمعه کرج؛

انقلاب اسلامی تمام الگوها و هنجارهای غرب را زیرورو کرد/علت‌های اصلی مبارزه ما با نظام سلطه، احیای اسلام و احیای حق است

آیت الله حسینی همدانی گفت: قرآن، دستورات و آرمان‌های اسلامی به ما می‌گویند که با استکبار باید مبارزه نماییم، چون آن‌ها به دنبال سلطه هستند؛ تلاش استکبار این است که هویت ملی ما را از بین ببرد؛ تمام تلاش آن‌ها برای غارت منافع کشور ماست.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دومین بازدید منطقه‌ای نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در سال جاری، صبح یک‌شنبه ۴ شهریور ۹۶، با استقبال امام‌جمعه نظرآباد، زیارت مزار شهدای گمنام و حضور در شورای اداری این بخش آغاز شد.

انقلاب اسلامی تمام الگوها و هنجارهای غرب را زیرورو کرد/علت‌های اصلی مبارزه ما با نظام سلطه، احیای اسلام و احیای حق است

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در شورای اداری بخش نظرآباد با تبریک ایام و اعیاد مبارک ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت هفته دولت، گفت: انقلاب اسلامی ما فقط سبب از بین رفتن جزیره ثباتی که غرب در این منطقه فرض می‌کرد نبود، بلکه تمام الگوها و هنجارهای غرب را زیرورو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی برای نظام سلطه خیلی گران تمام شد لذا از همان ابتدا شروع به سنگ‌اندازی و شیطنت نمودند، خرابکاری‌ها و ترورهایی را انجام دادند؛ فرقه‌ها و نحله‌هایی را برای براندازی انقلاب به راه انداختند که جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نمونه‌ای از کارهای آن‌ها بود.

وی افزود: کار را به تحریم و فشار اقتصادی و نفوذ سیاسی فرهنگی رساندند تا ناکارآمدی نظام را نشان داده و بین مردم و نظام فاصله بیندازند و نظام را نسبت به اصول و آرمان‌هایش وادار به عقب‌نشینی نمایند.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه اکنون باید بدانیم وظیفه ما چیست، تصریح کرد: به تعبیر امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) آفت پیروزی، کسالت و تنبلی است و امتی که تنبل باشد هرگز به نتیجه نمی‌رسند.

وی اظهار داشت: ما نمی‌توانیم با استکبار کنار بیاییم؛ علت‌های اصلی مبارزه ما با نظام سلطه، احیای اسلام و احیای حق است که آن‌ها تلاش برای مبارزه با این‌ها دارند

آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان ساخت: قرآن، دستورات و آرمان‌های اسلامی به ما می‌گویند که با استکبار باید مبارزه نماییم، چون آن‌ها به دنبال سلطه هستند؛ تلاش استکبار این است که هویت ملی ما را از بین ببرد؛ تمام تلاش آن‌ها برای غارت منافع کشور ماست.

وی ادامه داد: دخالت استکبار در سیاست کشور و سلطه در حوزه اقتصاد و فرهنگ، منافع کشور را از بین می‌برد و آن‌ها حتی اقتدار نظامی ما را نمی‌توانند تحمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه در سال تولید و اشتغال وارد ماه ششم شدیم، اظهار داشت: در این زمینه در سطح استان و این منطقه چه اتفاقی افتاده است؟ آیا برای اشتغال کاری صورت گرفته است؟!

وی بیان داشت: رشد اقتصادی درگرو کار و فعالیت است؛ اگر فعالیت بیشتر شود وابستگی اقتصادی کمتر می‌گردد، اکنون نظام سلطه، نگاه‌ها را به سمت حقوق بشر و قدرت دفاعی ما می‌برند و می‌خواهند فشار همه‌جانبه بیاورند تا ما از کارمان دست بکشیم.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه فعالیت اقتصادی دست دشمن را قطع می‌نماید، یادآور شد: تمرکز بیانات رهبری در دیدار با هیئت دولت، اشتغال و اقتصاد و معیشت مردم بود که اهمیت موضوع را نشان می‌دهد.

وی افزود: مشکلات اقتصادی بلیه ای است که کشور به آن مبتلاست ولی این منطقه با این میزان بهره‌مندی از نعمات الهی نباید دچار این مشکلات باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: مسئولیت، امانت الهی و مورد بازخواست است؛ مدت خدمت کوتاه است و باید آن را غنیمت بشماریم؛ امروز اداری عمل کردن کافی نیست؛ باید مسئولیت را عبادت و گره‌گشایی از کار مردم را وظیفه‌ی الهی دانست که با چنین تفکری، حزب و جناح و دسته مطرح نیست و تنها هدف، خدمت است.

وی با اشاره به اینکه البرز تازه تأسیس است و هنوز ساختارهایش کامل نشده است، تأکید کرد: این مطلب نباید دلیل کم‌کاری شود و اگر فساد اقتصادی و اداری و رانت هم به این ضعف‌ها اضافه شود، دراین‌بین فقط مردم ضرر خواهند کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: غیر از دستورالعمل‌های کلی، اموری که مربوط به مجموعه‌ی مدیریت شهری است را می‌توان با همکاری دستگاه‌های درون منطقه، به شکل مناسبی اصلاح کرد؛ مانند مسئله‌ی کمبود آب منطقه که باید به‌صورت جدی، پیگیری و اصلاح گردد.

وی بیان داشت: مسئول نظام اسلامی در بیان امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) باید کارش در پایان به سعادت و شهادت ختم شود و شما در هر پست و مقامی باشید، کارگزار نظام اسلامی هستید؛ لذا باید افق فکری‌تان سعادت و شهادت باشد.

امام‌جمعه کرج تأکید کرد: اگر فرصت خدمت از دست برود، دیگر تکرار نمی‌شود و نزد خدا هیچ عذری نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مسئولی که ارتباط مردمی نداشته باشد، کارش بی‌فایده خواهد بود، خاطرنشان ساخت: ارتباط مردمی، تربیت روحیه‌ی مردمی و پرهیز از اشرافی گری، کمک به حرکت‌های خودجوش و جهادی، پیگیری و نظارت بر زیرمجموعه، برنامه دقیق و مدون، خطرپذیری در کارها، تحمل و استقبال از نقدها همه باید موردتوجه مسئولین باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: وجود منتقد یک نعمت است؛ باید تحمل خود را بالا ببریم و سخنان آن‌ها را بشنویم که قطعاً موجب ارتقای کار ما خواهد شد و ان‌شاءالله با وحدت و همدلی مسئولین و با در نظر گرفتن اولویت‌ها، رشد کمی و کیفی بیش‌ازپیش در این منطقه محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار