خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر گفت: طی هفته دولت 186 پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی در ملایر داشتیم که 22 پروژه کلنگ‌زنی و مابقی با اعتبار 81.5 میلیارد تومان افتتاحی بود.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۷۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

افتتاح و کلنگ‌زنی 186 پروژه طی هفته دولت در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی امروز در مراسم هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد شهدا و 70 شهید کارمند شهرستان ملایر و شهدای مدافع حرم و شهید رجایی و باهنر که از ارزنده ترین شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است که با شهدا تجدید عهد داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه داد: این هفته فرصتی است تا خدمتگزاران مردم نتیجه فعالیت‌ها، تلاش‌ها و اقداماتی که در حوزه خود انجام داده‌اند را به سمع مردم برسانند که این خدمات، خدمات مجموعه نظام برای آگاهی و رضایت‌مندی مردم است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به انتخابات باشکوه و حضور 75 درصدی واجدین شرایط در آن گفت: انتخابات بسیار خوب برگزار شد و پس از آن مراسم تنفیذ و تحلیف در اوج امنیت،عظمت و اقتداری که نظام جمهوری اسلامی دارد صورت گرفت و این نشان از بزرگی ملت ایران است .

وی با اشاره به اقبال مردم به دولت یازدهم افزود: با وجود همه تنگناها و مشکلاتی که سر راه دولت وجود داشت توفیقات بی‌نظیری داشتیم از جمله رشد اقتصادی بالا و موفقیت‌هایی که در عرصه بین اللملی نصیب کشور شد .

رضایی با بیان اینکه حقیقتاً مردم قدرشناسی کردند گفت: روابط بسیار خوبی که ما امروز با دنیا داریم یک فرصت مغتنم است که باید به نحو شایسته از آن استفاده کرد.

وی با تأکید بر همراهی و همدلی همه ارکان نظام و قوای مختلف عنوان کرد: در این هفته دولت 186 پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی در ملایر داشتیم که 22 پروژه کلنگ‌زنی و مابقی با اعتبار 81.5 میلیارد تومان افتتاحی بود.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: بسیاری از مشکلاتی که در گذشته بوده با همدلی مسئولین و با همتی که دولت خدمتگزار دارد رفع شده و برای رفع فقر و محرومیت و پیشرفت اقتصادی همه باهم دست به دست هم داده اند .

وی با بیان اینکه برای شهرستان مسیر و بسترهای خوب فراهم اس،  افزود: در سطح شهرستان ملایر نیز شرایط و همدلی‌ها فراهم است و ما باید از این فرصتی که هم در عرصه ملی و استانی هست استفاده کنیم و اگر از این فرصت‌ها استفاده نکنیم، نمی‌توانیم به اهداف خود برسیم.

رضایی با اشاره به شعار دولت و با بیان اینکه ما از تمام فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: اتفاق مهم شهرستان ثبت ملی شهر مبل و منبت بود که ما باید از این رویداد بسیار مهم به درستی استفاده کنیم .

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ای بنام مبل و منبت از 15 تا 24 شهریور ماه گفت: به مدت 9 هزار ثانیه زمان پخش تیزر در آن ایام از شبکه های سراسری برای معرفی ملایر و هنر مبل و منبت گرفته شده که تیزر آن آماده است و باید از این فرصت نهایت استفاده رابکنیم .

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: این شهر فرهنگی و سرآمد باید برای همگان شناخته شود و امیدواریم با این معرفی شاهد حضور گردشگران به ملایر باشیم .

وی از تاسیس ایستگاه رادیو شهری ملایر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: شهر فرهنگی ملایر از شاخص‌های فرهنگی زیادی برخوردار است و جای یک رادیو شهری خالی بود که با حمایت‌های استاندار این ایستگاه به زودی راه اندازی می شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات