یک فعال بسیجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:
پارسا گفت: با وجود حمایت های جهاد سازندگی از حضور تولیدکننده ها در نمایشگاه، اما اجاره یک متر مربع غرفه ای 1 میلیون 200 هزار تومان گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۶۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸

احسان پارسا تولیدکننده برتر سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره نحوه برگزاری نمایشگاه های فصلی اظهار داشت: جهاد سازندگی در شرکت دادن تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه ها انصافا زحمات زیادی کشیده و توانسته تعداد زیادی نمایشگاه در استان های مختلف دایر کنند.

وی با بیان اینکه اجاره غرفه ها برای تولیدکنندگان سنگین است افزود: با وجود حمایت های جهاد سازندگی از حضور تولیدکننده ها در نمایشگاه، اما اجاره یک متر مربع غرفه ای 1 میلیون 200 هزار تومان گرفته شده است. این بدان معناست که تولید کننده برای اجاره ماهیانه یک غرفه هزینه ای نزدیک به 13 میلیون باید متحمل شود. سوال اینجاست که آیا تولیدکننده توانایی چنین اجاره ای را دارد؟

این تولیدکننده بسیجی درمورد اقدامات دولت برای مهیا کردن بسترهای مناسب جهت رشد و تعالی آن گفت: دولت در میان همه کشمکش های اقتصادی سیاست شعار دادن را در پیش گرفته است و هیچ اقدام و عملی دیده نمی شود.

ارسال نظرات