تولیدکننده برتر بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با«بسیج»:
در این بین سازمان بسیج سازندگی توانست کمک کوچکی را در حد وسع خودش انجام دهد که کمال قدر دانی را از این سازمان را مسئلت دارم.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۶۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

احسان پارسا تولیدکننده برتر سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره وضعیت تولیدی خود اظهار داشت: متاسفانه در سال های متمادی هیچ نهادی کمک نکرده و همیشه برای تولیدکننده مایه عذاب بوده اند. در این بین سازمان بسیج سازندگی توانست کمک کوچکی را در حد وسع خودش انجام دهد که کمال قدر دانی را از این سازمان دارم.

وی درباره وام هایی که بسیج سازندگی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته بود گفت: بسیج سازندگی با همکاری بانک مهراقتصاد وامی هایی را برای تولیدکنندگان که به صورت صنعتی کار نمی کنند در نظر گرفتند اما به دلیل اقساط بالا و شرایط سخت این وام، تولیدکننده دچار مشکل شد. البته باید انصاف را در نظر گرفت چراکه مشکل سازی بانک برای قراردادی است که همه بانک ها در ارائه کردن وام ها قرارداده اند.

این تولیدکننده در ارتباط با شرایط بحرانی بازار ایران عنوان کرد: رکود در همه بدنه اقتصاد رخنه کرده و تولیدکنندگان ایرانی هم همواره در صف اول ضرر بازار ایران قرار دارند. شرایط غیرقابل تحمل اقتصادی ایرانی بیش از نیمی از تولیدکنندگان ایرانی را ورشکسته کرده است.

ارسال نظرات