بازیکنان آلومینیوم اراک در یک بازی حساس و جنجالی با حساب ۲ بر صفر مغلوب مهمان خود نساجی مازندران و یاران پاشازده سرمربی فصل قبل خود شدند.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۴۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی روز گذشته بازی را به حریف مازندرانی خود واگذار کرد که سرمربی آلومینیوم اراک علی حنطه از رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گلایه داشت و بیان کرد که ما می‌توانیم اما دیر تیم را بستیم.

به هر حال تیم حنطه بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم نساجی مازندران و یاران مهدی پاشازاده باخت تا تماشاگران اراکی که برای دیدن بازی تیمشان به ورزشگاه آمده بودند دست خالی به خانه برگردند.

آلومینیوم اراک در این بازی با ترکیب محمدصالح خلیل آزاد، ابوالفضل قربانی، علی عزیزی، میلاد درخشان، حامد بختیاری، وحید جعفری، ابوالفضل کمانی، حسین احدلو، حامد بصیری، ایمان رئیسی و رسول سروش‌نیا سرمربیگری علی حنطه به میدان رفت.

در مقابل نساجی مازندران با سرمربیگری مهدی پاشازاده با ترکیب مجتبی روشنگر، محمد آشتیانی، مجتبی ممشلی، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی بیژن، علی فرهنگ، محمود شفیعی، رضا محمود آبادی، سهیل رحمانی، رحمان جعفری و پیمان رنجبر راهی این بازی شد.

تیم داوری این بازی شامل امید سعیدفر، مهدی شریفی و مرتضی عابدی بود که بازی را سوت زد.

بازی با 25 دقیقه تاخیر آغاز شد که آلومینیوم اراک 20 دقیقه ابتدایی بازی را خوب آغاز کرد و در چندین مرحله موقعیت‌های خوبی را از دست داد و در دقیقه 19 تیم نساجی مازندران نخستین گل خود را توسط مجتبی بیژن به ثمر رساند و از دقیقه 20 به بعد بازی به تعادل کشیده شد و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود.

در دقایق پایانی نیمه نخست نساجی کنترل توپ و بازی را در اختیار گرفته بود و با شروع نیمه دوم آلومینیوم اراک تعویض انجام داد و مهران مراد علی به جای علی عزیزی وارد زمین شد و در این نیمه همچنان بازیکنان نساجی صاحب توپ و زمین بودند و که در دقیقه 50 حامد بختیاری از تیم آلومینیوم اراک جای خود را به مهدی خلج داد.

در دقیقه 55 روی سانتر سهیل رحمانی از ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننه مرتضی غلامعلی تبار این تیم توانست گل نخست را به ثمر برساند.

بعد از گل دوم آلومینیوم اراک برای بهتر شدن ترکیب دومین تعویض خود را انجام داد و ایمان رئیسی جای خود را به امیر نوری داد و بازیکنان آلومینیوم جان تازه‌ای گرفتند و چهره تهاجمی‌تری به خود گرفتند.

در دقیقه 63 تیم نساجی که به فکر حفظ نتیجه بود جای رحمان جعفری را به سجاد جلالی داد این در حالی است که بازی در این دقایق در میانه میدان پیگیری می‌‌شد.

نساجی مازندران برای رسیدن به گل‌های بیشتر محمد استانی را به جای پیمان رنجبر به داخل زمین فرستاد و در دقیقه 78 ضد حمله نساجی مازندران که با دو واکنش زیبا از دروازه‌بان آلومینیوم روبه‌رو شد به جایی نرسید.

در دقیقه 87 سهیل رحمانی از نساجی جای خود را به حسین کریمی داد و در این دقایق بازی با کمی خشونت پیگیری می‌شد و در دقیقه 89 ابوالفضل قربانی از آلومینیوم اراک با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و در همین دقایق محمد استانی از نساجی مازندران به دلیل اعتراض از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

6 دقیقه وقت اضافه برای این بازی در نظر گرفته شد که بهترین موقعیت در این 6 دقیقه در دقیقه 94 توسط محمد استانی از نساجی رقم خورد که با واکنش دروازه‌‌بان الومینیوم اراک مواجه شد.

گل اول تیم نساجی مازندران در دقیقه 19 به بار نشست به طوری که ضربه آزاد غیرمستقیم برای نساجی و سانتر توسط سهیل رحمانی به سمت دروازه آلومینیوم و ضربه سر مجتبی بیژن توپ درون دروازه قرار گرفت.

دقیقه 55 ضربه آزاد غیرمستقیم برای نساجی و سانتر سهیل رحمانی با ضربه سر دقیق مرتضی غلامعلی تبار به گل دوم نساجی تبدیل شد.

در این بازی بهترین بازیکن میدان مرتضی غلامعلی‌تبار مدافع مستحکم نساجی بود که علاوه‌ بر اینکه در خط دفاعی و ضربات سر درون محوطه ایستادگی کرد گل دوم نساجی را هم به ثمر رساند.

دقیقه 89 اخراج ابوالفضل قربانی از آلومینیوم اراک و دقیقه 89 کارت زرد محمد استانی از نساجی مازندران از داور بازی اخطار دریافت کردند.

 این بازی با 25 دقیقه تاخیر آغاز شد که این مسئله با اعتراض شدید فرزاد مجیدی سرپرست باشگاه نساجی مازندران و ناظر بازی روبه‌رو شد.

در پایان بازی بعد از شکست 0-2 آلومینیوم اراک هواداران اراکی که از نحوه بازی رضایت نداشتند با سردادن شعار‌هایی علیه علی حنطه خواستار استعفای او شدند.

در این بازی، "علی‌اکبر کریمی" نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در این بازی حضور داشت و از نزدیک شاهد بازی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات