رحیمی گفت:این دستگاه به ساختمان اصلی دستگاه وصل می شود و شخص معلول با هر نوع معلولیتی که باشد می تواند راه برود، بایستد و بنشیند و این یک نوع درمان هم برای این افراد محسوب می شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

اختراع آسان رو حرکتی مخصوص معلولان جسمی و حرکتی/ کاهش هزینه ها با این اختراعپریناز رحیمی مخترع و مبتکر بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای اصلاح الگوی مصرف اظهار داشت: یکی از اختراعات بنده در راستای کاهش مصرف و در حوزه پزشکی، اختراع دستگاه آسانرو حرکتی مخصوص معلولان جسمی و حرکتی است.

رحیمی با بیان این مطلب افزود: این دستگاه به ساختمان اصلی دستگاه وصل می شود و شخص معلول با هر نوع معلولیتی که باشد می تواند راه برود، بایستد و بنشیند و این یک نوع درمان هم برای این افراد محسوب می شود.

این مبتکر بسیجی خاطر نشان کرد: این دستگاه مشابه خارجی هم دارد و نمونه های مشابه آن با هزینه های بسیار بالایی از خارج از کشور وارد می شود. یعنی وارد کردن همان دستگاه ساده به کشور 7 میلیون تومان است اما هزینه آنچه که ما اختراع کردیم 3 میلیون  تومان می شود که این به نفع کشورمان است.

رحیمی تصریح کرد: بنده از طریق سازمان بسیج علمی برای این اختراع اقدام کرد که این سازمان هم از اختراع و طرح های ما حمایت و استقبال خوبی کرد.  

 

ارسال نظرات