خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه میامی گفت: به مناسبت هفته دولت فیلم سینمایی ماجرای نیم روز در سطح مساجد و پایگاه های شهرستان میامی اکران می شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۶۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

مهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در میامی، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 17 هزار شهید ترور که توسط منافقین کوردل و اعوانشان به خاک و خون کشیده شده‌اند، گفت: : به مناسبت هفته دولت فیلم سینمایی ماجرای نیم روز در سطح مساجد و پایگاه های سطح شهرستان به همت فرهنگی سپاه ناحیه میامی و حوزه های بسیج اکران می شود.

وی افزود: باتوجه به جنایات منافقین کور دل وشهادت شهیدان رجایی و باهنر و۱۷۰۰۰شهید ترور بدست این گروه جانی که داعش زمان خود بودند وامروز عده ای بدنبال تطهیر آنان وسرپوش گذاشتن بر جنایات هولناک مزدوران استکبار جهانی می باشند لذا به منظور آشنایی نسل جدید بویژه جوانان و نوجوانان با این گروهک کور دل در طول هفته دولت فیلم ماجرای نیمروز در پایگاههای مقاومت بسیج سپاه میامی به نمایش در می آید.

این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه کنندگی محمود رضوی محصول سال 1395 است.

فیلم «ماجرای نیم روز» در مورد اتفاقات اوایل انقلاب در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها به ترورهای مجاهدین خلق در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر به عنوان رئیس جمهور برمی گردد که گروهک‌های ضد حکومت مانند مجاهدین دست به ترورهای موفق و ناموفق مقامات ارشد حکومت می‌زند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق هستند.

فیلم «ماجرای نیم روز» در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها