به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» شاهرود کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی و سیره عملی امام باقر (ع)» در این موسسه فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۴۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» شاهرود کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی وسیره عملی امام باقر (ع)» در این مؤسسه فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: با وجود اینکه در طول تاریخ اسلام، هر یک از اصحاب فکر، اندیشه، علم و مذاهب مختلف در برهه های مختلف زمانی از حضرات معصومین (ع) امام باقر، امام صادق، امام کاظم و امام رضا علیهم السلام بهره برده اند، متأسفانه امروزه نقش محوری ائمه شیعه توسط افراد مغرض در نهضت علمی در جهان نادیده گرفته شده است و امید است که با برگزاری این کارگاه های آموزشی اطلاع رسانی مفیدی در این زمینه صورت گیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی ویژه عموم و به مدت دوروز و در مورخه ششم و هفتم شهریور ماه و با حضوراساتید مدعو و اعضاء محترم موسسه ، در دفتر مرکزی مؤسسه به نشانی خیابان 22 بهمن برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها