خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت:بیش از هزارو ۴۰۰نفراز بسیجیان خواهر و برادر در اردوهای جهادی حلقه های صالحین شرکت در طی سال جاری شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۲۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به آغاز طرح هجرت دانش آموزی اظهارداشت: قبل از شروع اردوهای جهادی طرح هجرت سه دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش شناسایی وعرصه های مختلف مشخص شده است و این اردوها با با آغازتعطیلات تابستان شروع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه ۵۸۰ نفراز دانش آموزان در اردوی جهادی طرح هجرت در طول تابستان شرکت می کنند، افزود: ۴۰۰نفر از این جهادگران دانش آموز پسر و ۱۸۰ نفر دیگر آن از دانش آموزان دختر می باشندو این جهادگران در ۱۲ آموزشگاه با همکاری آموزش و پرورش در عرصه های بهسازی، مرمت و زیباسازی، شعار نویسی انجام خواهند داد.

فلاحی با بیان اینکه مصالح واستاد کار بر عهده آموزش پرورش است ونیروی کاربرعهده بسیج دانش آموزی می باشد، عنوان کرد: کار جهادی برای دانش آموزان تمرین و تجربه آموزی است که علاوه برآن سبب کاهش هزینه ها نیز می گردد.

وی با اشاره به اینکه اردوهای براساس سهمیه داده شده برگزار می شود، عنوان کرد:پیش بینی می شود بر اساس استقبال دانش آموزان از اردوهای طرح هجرت سه ۴هزار نفر اردو را در پایان تابستان برگزارشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه ۱۴۳۰نفراز بسیجیان خواهر و برادر در اردوهای جهادی حلقه های صالحین شرکت در طی سال جاری شرکت خواهند کرد، دامه داد: اردوهای جهادی محلات ۱۲ گروه سازماندهی شده اند که چهار گروه در ایام عید نوروز به مناطق محروم اعزام شده اند و ۸گروه جهادی دیگر در ایام تابستان در عرصه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها