فرمانده سپاه امام رضا(ع):

مبادا شان و مقام ما را از مسیر متعالی دور کند/ انسجام و از خودگذشتگی یکی از الزامات رسیدن به هدف متعالی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: مبادا فرو رفتن در مسائل جاری و ساری و دنبال شان و مقام بودن ما را از مسیر رشد و تعالی دور کند
کد خبر: ۸۹۰۹۵۱۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در هفتمین جشنواره استانی مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در سالن الغدیر پادگان شهید برونسی اظهار داشت: اگر درون و برون خود را در یک جهت و آن هم در جهت صحیح و هدفمند دنبال کنیم قطعا هم در حوزه فردی و هم تشکیلاتی و جمعی موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: انسان‌هایی که از درون پاک باشند پایه خود را در مسیر رشد و تعالی محکم کرده‌اند ولی اگر درونمان پاک نباشد نه تنها در مسیر رشد و موفقیت قرار نمی‌گیریم بلکه زمینه کشیده شدن ما به انحراف فراهم می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه میزان تنوع میدان‌های نبرد و ظرفیت‌های این نبرد در تقابل با استکبار زیاد شده است، تاکید کرد: سپاه با توجه به رسالت و تکلیف مهم خود در پاسداری از انقلاب اسلامی باید ساختار درونی خود را مستحکم‌تر کند.

وی تاکید کرد: مبادا فرو رفتن در مسائل جاری و ساری و دنبال شان و مقام بودن ما را از مسیر رشد و تعالی دور کند چرا که رسیدن به هدف متعالی رفتار و ارتباطات متعالی را می‌طلبد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: نباید صرفا روی هدف متمرکز شویم بلکه باید برای رسیدن به هدف الزامات را نیز در نظر بگیریم که یکی از مهم‌ترین الزامات ساخت درونی خود و داشتن انسجام و از خودگذشتگی است تا بتوانیم از این طریق جامعه‌سازی و خدمت به انقلاب را دنبال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها