مسوول بسیج کارگری کرمان در گفتگو با «بسیج»:

بسیجیان نواور می‌توانند به رشد اقتصادی پایدار کمک کنند

حسین باقری گفت: از آنجایی که کشورمان پتانسیل لازم را برای جهش صنعتی و کسب درآمد بالا دارد لذا در جهش صنعتی بسیجیان نواور و مبدع می‌توانند صنعتی شدن سریع و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار را موجب شوند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۸۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

حسین باقری مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسج، اظهار داشت: تغییرات تکنولوژِیکی یکی از محرک‌های اصلی رشد بلندمدت در صنعت محسوب می‌شود. لذا انقلاب بزرگی در فرایند تولید و بهبود استانداردهای زندگی می تواند داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتقای توسعه صنعتی پایدار و فراگیر بدون رشد تکنولوژی و نوآوری صنعتی شدن را میسر نمی‌کند افزود: توسعه صنعتی نیاز به بسیجیان مبدع در عرصه صنعتی دارد تا از این طریق بتوانند فرایندهای تولید را کارآمدتر کرده و افزایش رقابت پذیری کالاهای تولیدی و صنعتی داخلی را داشته باشند از اینرو نقش موثری در کاهش آسیب پذیری از نوسانات بازار را خواهد داشت.

مسئول بسیج کارگری استان کرمان از برگزاری مراسم تجلیل از نوآوری بسیجیان در عرصه ی صنعت که برای اولین بار در سطح استان برقرار شد؛ سخن به میان آورد و تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر انتخاب 6 بسیجی مبدع در صنایع کوچک و بزرگ ، به انتقال تجربیات ،ایجاد انگیزه ی اختراع در جهت مبارزه با رکود و تحریم ، تحقق اقتصاد مقاومتی نه در شعار بلکه در عمل پرداخته شد.

باقری خاطر نشان کرد: از آنجایی که کشورمان پتانسیل لازم را برای جهش صنعتی و کسب درآمد بالا دارد لذا در جهش صنعتی بسیجیان نواور و مبدع  می‌توانند صنعتی شدن سریع و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار را موجب شوند.

مسوول سازمان بسیج کارگری در خاتمه افزود: تغییرات تکنولوژِکی به طور معناداری در رشد صنعتی کشورمان نقش دارد.

ارسال نظرات