مسوول سازمان بسیج کارگری کرمان در گفتگو با «بسیج»:
حسین باقری با بیان اینکه برگزاری کارگاه های هم اندیشی مدیران استانی و مدیران تولیدی باید در برنامه ریزی های مدیریتی مورد توجه قرار بگیرد گفت: چالش های کارخانه های تولیدی نیاز به مدیریت جدی دارد.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۴۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

سردار حسین باقری مسوول سازمان بسیج کارگری کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: لزوم برگزاری کارگاه های هم اندیشی مدیران استانی و مدیران تولیدی باید در برنامه ریزی های مدیریتی مورد توجه قرار بگیرد. این در حالی است که کارگاه های هم اندیشی می‌تواند زمینه و مقدمه تحرک بخشی به فضای تولیدی قرار بگیرد تا از این طریق انگیزه مدیران تولیدی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه از طریق کارگاه هم اندیشی می‌توان جایگاه کارخانه های تولیدی را در استان کرمان معرفی کرد افزود: چالش های کارخانه های تولیدی نیاز به مدیریت جدی دارد.

باقری خاطرنشان کرد: کارگاه های هم اندیشی می‌تواند بسترسازی مناسب تولید اندیشه را در حوزه برنامه ریزی فراهم کند. از اینرو ضرورت تداوم و توجه به حرکت نهادینه سازی کارخانه ها و کارگاه های تولید، ظرفیت سازی و تمرکززدایی اداری و سازمانی امری ضروری است.

مسوول سازمان بسیج کارگری در خاتمه افزود: کارخانه ها و کارگاه های تولیدی نیاز به واقع نگری و واقع گرایی دارد تا از این طریق برنامه ریزی موثر واقع افتد لذا ضرورت مبانی صرفا مهندسی با مبانی اقتصادی شکل بگیرد .

ارسال نظرات